Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
W sumie zależy mi na czasie:)))

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka napisał/a
W sumie zależy mi na czasie:)))

Rozalko, zmienię, ale nie dzisiaj :)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
A kiedy? Ten mi się prawie nie podoba:) Nie wiem, czy zasnę:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka napisał/a
A kiedy? Ten mi się prawie nie podoba:) Nie wiem, czy zasnę:)
Zaśniesz, bo tak naprawdę ten obrazek niesie dobrą energię. Zastanawiam się jeszcze nad obrazem Jana Pawła II lub Matki Boskiej Częstochowskiej  :)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
Bardzo ładnie zestawiłeś kolory:)
Jednak wolałam serduszko w górach:)
Nie mam zdania w sprawie pozostałych pomysłów i nie rozumiem ich źródła inspiracji:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

rozalka
Dziękuję:) Może nie spełniło wszystkich moich oczekiwań, ale elegancki chrom:)

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Wspomnienie

Re: Jeżeli mogę prosić o zmianę obrazka, to poproszę:)

Serenity napisał/a
rozalka napisał/a
Dziękuję:) Może nie spełniło wszystkich moich oczekiwań, ale elegancki chrom:)
Mnie kojarzy się, jakbym dostała "krzyżyk na drogę" bo ja jestem "Rybą"
Rozważam...
Sylwio, ten obrazek, to nie jest żadna sugestia do Ciebie. No, chyba że chciałabyś się nawrócić tak jak ja :)