Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

tifani
Krzysiu jesteś jednym z bardziej sympatycznych internautów, nie zmieniaj się i tego serdecznie Ci życzę, oprócz oczywiście zdrowia, szcześcia i prawdziwej miłości w realnym świecie. ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Najlepszego Ryo, ale na hulanki nie mam sily. U mnie trzeci dzien 35 stopni i zadnego wiatru.
Czyżby trochę słonka zmogło tak wytrawnego wilka morskiego jak Ty kapitanie? Nie wierzę ;))

PS: Dzięki :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Krzysiu,wielkie całusy dla Ciebie ,dopiero sie zorientowalam,a mam przeciez Krzyska znajomka w offline,wow!Niechaj ci sie wiedzie! drink,torcik,no no,zadbales o nas! serdeczne dzieki i jeszcze raz 100 lat! Dla Ciebie ...https://www.youtube.com/watch?v=SRGVCw0Wc3w
Dzięki Lwiczko , ogromniaste całusy i dla Ciebie :)))   Ooo fajny filmik , relaksująca muzyka i ładne widoki , nice :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

szuw napisał/a
Pozdrawiam solenizanta i życzę Wszystkiego Najlepszego! Niech bociany mają Cię pod swoją opieką i niech omijają Cię wszystkie klątwy i kłody rzucane pod nogi przez nieprzyjaciół ;)
A dzięki dzięki  , co do klątw to je neutralizują pozytywne życzenia czyli ten wątek mnie na długo na nie uodpornił :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
Krzysiu jesteś jednym z bardziej sympatycznych internautów, nie zmieniaj się i tego serdecznie Ci życzę, oprócz oczywiście zdrowia, szcześcia i prawdziwej miłości w realnym świecie. ;)
Nie zamierzam się zmieniać pod tym względem i tak sobie myślę że skoro ktoś lubi bociany jak Ty to też musi być fajnym człowiekiem. Dzięki Tifani :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

michalina
Wszystkiego dobrego Krzysiu :))

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
michalina napisał/a
Wszystkiego dobrego Krzysiu :))
Oo jaka miła niespodzianka :)