Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wenus
Te są fajne ale niestety nie umiem w takich jeździć samochodem, tzn. umiem tylko za szybko bo nie mam czucia ile gazu naciskam. Ale szpilki są ok :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

To by wyjaśniało dlaczego mój pies czasem wyje ;)))

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
Wenus napisał/a
To by wyjaśniało dlaczego mój pies czasem wyje ;)))
Jak nie ma księżyca w pełni to jak najbardziej wyjaśnia. Masz w okolicy wielce uzdolnionego spiewaka a psy mają doskonały słuch więc wyłapują dźwięki (lub wibracje niczym sejsmografy jezeli spiewak jest ciut dalej)

Zmykam narazie w offline , dzięki za taniec i urocze towarzystwo ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wenus
Miłego wieczoru :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Najlepszego Ryo, ale na hulanki nie mam sily. U mnie trzeci dzien 35 stopni i zadnego wiatru.

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Krzysiu,wielkie całusy dla Ciebie ,dopiero sie zorientowalam,a mam przeciez Krzyska znajomka w offline,wow!Niechaj ci sie wiedzie! drink,torcik,no no,zadbales o nas! serdeczne dzieki i jeszcze raz 100 lat! Dla Ciebie ...https://www.youtube.com/watch?v=SRGVCw0Wc3w

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wenus
Ale to ładne jest Lwiczko.

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Pozdrawiam solenizanta i życzę Wszystkiego Najlepszego! Niech bociany mają Cię pod swoją opieką i niech omijają Cię wszystkie klątwy i kłody rzucane pod nogi przez nieprzyjaciół ;)