Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
hiena napisał/a
będę dziś na imieninach Krzyska...biorę ten niebieski koktajl jak lato i twoje zdrowie!
robisz coś?...
Dzięki Hienko ;)))

Robię ale za parę dni

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

a tutaj masz ode mnie taki prezent:)
Konkrecik !
Dzięki :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

da®®io
a tutaj masz hymn Dinamo Zagrzeb któremu to klubowi kibicuje Kolinda
https://youtu.be/NBzT_3MXwR0

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
Nie mam jasnozielonego pojęcia o czym śpiewają ale muzycznie to całkiem fajny kawałek :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Krzysiu-Rysiu życzę Ci radości z życia i spotykania na swojej drodze samych życzliwych Ci ludzi :) Pozwól, że się poczęstuję torcikiem a na popitkę reflektuję tego pomarańczowego drinka ;) A w prezencie mam piosenkę https://youtu.be/-BDImdAfodA

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
Ach Kylie , pamiętam ją jeszcze z tych czasów :

Dzięki Pippilotto , dasz się porwać na parkiet do tańca? ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

I jeszcze całkiem świeżą tej samej Pani, która wpadła mi w ucho od pierwszego usłyszenia w radiu :) https://youtu.be/pMv5vuSHMsU

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Z przyjemnością, mnie tam muzyka w tańcu nie przeszkadza ;)))
123456