Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wenus
Jak ktoś nosi taką fryzurę to musi być świetnym tancerzem ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

158 cm, ale jak się wyciągnę to 159 ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Ryo2
Wenus napisał/a
158 cm, ale jak się wyciągnę to 159 ;)
A to w normie nawet jak na panie :)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wenus napisał/a
Jak ktoś nosi taką fryzurę to musi być świetnym tancerzem ;)
Taak niezgłebiona pozornie zależnośc między fryzurą a ruchami tanecznymi nabiera zapewne sensu z wyższej kosmicznej perspektywy
W sumie fryzur może tłumaczyć też dlaczego Elvis miał fajne piosenki :D

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

Wspomagam się obcasami żeby wtopić się w tłum ;)

Re: Jedzcie , pijcie i hulajcie do woli :D

 Tylko mi nie mów, że śpiewasz równie dobrze jak tańczysz ;D

[...]

Mhmm prawdopodobnie tak , przynajmniej zdaniem okolicznych psów które zawsze chcą mi wtórować wyciem