Kłamstwa Lothara... ;)

Lothar na sąsiednim forum próbuje mi wmówić, że niby ja chcę dzielić naszą społeczność:

To jego słowa:

"A kto stara się podzielić nawet naszą małą społeczność?"

Moim zdaniem to jedno z jego wielu kłamstw i manipulacji, ponieważ wielokrotnie działałem w kierunku łączenia:

 - To ja przyjąłem go i Drapaka na swoje forum, po upadku forów na Onecie. Przyjąłem ich mimo tego, że na Onecie cały czas robili mi czarny PR, pisali, że na tym forum są same wirusy itp.

- Wielokrotnie wyciągałem rękę, czy nawet proponowałem zlikwidowanie swojego forum, żeby tylko ułatwić
Wam zbliżenie się do siebie ;)

To moje słowa:

"Ale jeśli np. chcielibyście się znowu połączyć w całość i jeśli podzielenie ludzi na dwa fora jakoś temu specjalnie nie sprzyja, to je nie widzę przeszkód, żeby swoje forum zlikwidować. Byłbym skłonny je poświęcić (i tak nie mam czasu za bardzo na forumowe pisanie, opiekowanie się forum itp.)."

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Ojeny-a-co-to-si-porobi-o-td17049i25.html#a17102

Nawet na dole swojego forum wkleiłem link do Atlantydy, żeby mieli darmową reklamę i więcej czytelników (za co mnie później Serenitty zrugała)...

Broniłem Atlantydy, gdy Zdegustowana nazwała ją "targowiskiem dla przekupek" czy jakoś tak...

Rękę wyciągałem wielokrotnie:

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Moj-sk-ad-Reprezentacji-Polski-na-najbli-sze-mecze-td22152.html

 i za każdym razem Lothar i spółka próbowali mi ją odgryźć...

Natomiast kto próbuje dzielić?

Lothar już po kilku dniach od wejścia na moje forum próbował tutaj wklejać linki do innych forów i wszystkich stąd wyciągnąć.

Już na początku groził mi, że założy swoje forum, wczytajcie się w ten wątek:

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Panie-Szu-jak-Pan-jeste-tak-lewicowy-to-si-Pan-dziwisz-gt-DDD-td1713.html

Poza tym spójrzcie, jak próbuje "jednoczyć" społeczność Drapak i Illuminatus:

Zobaczcie jak "łączy" społeczność Drapak:

http://nowa-atlantyda.2367957.n4.nabble.com/O-wy-szo-ci-Forum-Atlantydy-nad-wrogim-grajdo-em-td77590.html

Przykładów jest znacznie więcej — można by wymieniać i wymieniać.

Re: Kłamstwa Lothara...

Kpt.Wojtek
A jak mozna prowadzic firme budowlano siedzac od switu do nocy na forach?! Kto za to placi?

Re: Kłamstwa Lothara...

Kpt.Wojtek napisał/a
A jak mozna prowadzic firme budowlano siedzac od switu do nocy na forach?! Kto za to placi?
Trzeba być czarnoksiężnikiem tak jak Lothar ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

ktosia
Wielokrotnie zastanawiałam się nad tym  i nie znajduję odpowiedzi z czego ten człowiek żyje.

Re: Kłamstwa Lothara...

Wenus
Fakt, to dobre pytanie. Bywa, że mi czasu brakuje nawet na sen...

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Nie denerwuj się Szuwarku, wszyscy was lubią i kochają.
Dlatego zlikwiduj to forum, żeby nie było niepotrzebnych podziałów i chodźcie wszyscy na Nową Atlantydę.
Będzie miło.
Zapraszamy.

Re: Kłamstwa Lothara...

Wenus
A komuż to forum Multi spędza sen z oczu? ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

Wenus napisał/a
A komuż to forum Multi spędza sen z oczu? ;)
Zapewne komuś kto chciałby nas nadal zawalać swymi obsesjami na temat tzw "lewactwa" , "straszliwej" UE , "niedobrych" uchodźców , "okropnych" Niemców , "złych" banków , "koszmarnego" LGBT  i "władających światem" Żydów. A gdy jesteśmy na Multi to tam publika jest za mała poza tym  tu te dyrdymały lądują w koszu  ;)