Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
to gniazdo z tym podgladem funkcjonuje juz trzeci rok, wiec mogly sie pokapować, choc watpię-przeciez maja tylko ptasi mozdzek:)))

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Czasem myślę, że ten ptasi jest większy od naszego.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Aha ciekawe pod jakim nikiem bylas?...bo nie moge jeszcze skojarzyc...co do tematu przypomnialo mi sie cos...pewna osoba pisala tam ze nie bedzie tu pisac... bo nie chce byc nielojalna w stosunku do “dzielnicowej”...Moze i wiecej tez tak sie zadeklarowalo?...nie chce mi sie sprawdzac bo za duzo czasu by zajelo szukanie...
nic sie nie zmienilam?...no to znasz sie na rzeczy;)...a co ty tez idziesz do rynku?...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
to co piszesz hieno, powiedziala Michalina na moje zaproszenie na to forum, szkoda bo Ją lubie ale odmowiła bo nie chciala sie narazac Serenity

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
No wlasnie...ty to wszystko masz zapisane czy pamietales?...ale wydawalo mi sie ze paru innych tez powiedzialo ze nie potrzebuja tu zagladac...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
;-) nawet nie próbuj kojarzyć ;-), nie da się,  ja to taka panna nikt ;-), posądzana o bycie tą czy tamtą.
Niestety w tym roku nie będę. Robiłam za kierowcę przez kilka rekordów, słuchałam jak grają i ogrzewałam się litrami gorącej kawy...miałam szczęście do zimnych i deszczowych majówek.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Idę jeszcze chwilę posiedzieć przed domem pooddychać zapachem bzu i uciekam lulu.... Jakbym się już nie zjawiła to życzę wszystkim spokojnej nocy :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Dobrej nocy Wenus. Zazdroszczę Ci tej bliskości  zapachów...u mnie lipa...pyląca.
1234567 ... 16