Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Dobrej nocy Wenus. Zazdroszczę Ci tej bliskości  zapachów...u mnie lipa...pyląca.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

uwazaj na nietoperze:))) dobrej nocki

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Lipy też rosną w pobliżu, sosny również i pylą jeszcze bardziej, parapety mam cały czas żółte, ale co tam :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
A wiesz, że jeszcze nie widziałam w tym roku żadnego? Za to pojawiły się takie dziwne brązowe myszy - dość duże, skaczące i z wielkimi oczami. Dobranoc :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
TydZIEN temu...przelecial taki maly nietoperek kolo mnie...Troche mnie wystraszyl:)...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

a moze to była taka myszka:)))

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Faktycznie byla taka panna nikt:))... no to ladnie zaliczylas tych rekordow...wiecej niz ja...nie wiem czy zajrze na rynek dzis?...mam zamiar zrobic przejazdzke rowerem...
Obys miala dzis ladna pogode w te majowke...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
jestescie kibickami Slaska Wrocław;)
12345678 ... 16