Rodzina boćków przyjęła gościa

Taką sytuację udało mi się uchwycić we wtorek nad ranem:

Gość trochę sobie odpoczął, posiedział, poćwierkał, porozglądał się, a następnie odfrunął w nieznanym kierunku.
Jeśli znacie nazwę tego ptaszka, to zachęcam, do podzielenia się wiedzą :)

PS. Z tego, co zdążyłem pobieżnie przejrzeć w internecie, to najbardziej pasuje mi na "Mazurka" <-- Jeśli się mylę, to mnie poprawcie :)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Lwiczka9
Wreszcie jakiś gość. ..mam nadzieje ze bockowa się rozerwala bo il e mozna siedzieć na jajach?  :)))) nie wiem
.słabo widzę bo akurat mam okulary antylaserowe ciemne na oczach..:)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

da®®io
ten ptaszek jest trudny do rozpoznania- a tutaj zobaczcie jak radośnie się witają ze sobą bociany z Zambrowa- http://www.youtube.com/watch?v=4FpzxFurlkg& ale głośno klekoczą:)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
 bo il e mozna siedzieć na jajach?  :))))
Czego to się nie robi dla miłości... A może pani boćkowa to taka typowa domatorka, "kura domowa" (jak kto woli) i bardzo lubi zajęcia domowe? Ale spokojnie, odchowa dzieciaki, to pójdzie do pracy, a mąż zastąpi ją w domu i będzie dla niej gotował i sprzątał... :)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

ten ptaszek jest trudny do rozpoznania- a tutaj zobaczcie jak radośnie się witają ze sobą bociany z Zambrowa- http://www.youtube.com/watch?v=4FpzxFurlkg& ale głośno klekoczą:)
Fajnie, to chyba prawdziwa miłość...

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

To pani wróbelkowa wpadła na pogaduchy .... może ostrzec o tej nowej sąsiadce co jajka podrzuca ;)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Trochę późno ta wprowadzka, "nasze" boćki już dawno na jajkach siedzą.... A i to gniazdo nie wygląda imponująco, jakby z socjalu dostali... ;)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus napisał/a
A i to gniazdo nie wygląda imponująco, jakby z socjalu dostali... ;)
Czyli pan bociek się nie postarał... Całymi dniami nie ma go w gnieździe, być może próbuje zarobić na lepsze gniazdo...