Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Owszem ale napisałaś cyt:  "Moim zdaniem panowie Szu i Darek, zbyt wiele czasu i energii poświęcają na awantury u sąsiadów" i do tego się odniosłam w moim poprzednim poście.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Aż mi się zachciewa sprawdzić jak to jest tutaj pisać nie logując się. Jak kiedyś pisałam na Atlantydzie to od razu stawiałam ptaszka i żaden robot nic ode mnie nie chciał ;)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

ale tam nastapilo dziwne przesilenie-drapak i illum skasowali swoje posty- chyba puscily im zwieracze z nerwow a moze to byla jedna osoba-sprawa jest rozwojowa, a loth teraz straci pewnosc siebie

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
U mnie chyba jest problem z ptaszkami...sztucznymi ;-). Po fragmencie, który zdecydowałaś,  bredziłam już o tym miejscu, ale to bez znaczenia ;-). Myślę, że obie wiemy co jest nie tak... Zamiast gdybać jak co zmienić popatrzmy na bociany ;-D.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Czesc mamo;)...przyszlas na NA tak o czy bylas na wczesniejszych forach?...ja sie zjawilam tam koniec grudnia pocztek stycznia...pozmienialo sie na gorsze i nie wiem jak tam dlugo jeszcze bede pisac...ale mimo tych negatywow... jest tam wiecej ruchu niz u nas...dobra dzis wielka majowka pogoda...to mniej sie dzieje...nie wiem czemu inne osoby z ktorymi normalnie sie pisze... nie pisuja tu?...jedynie jak cos sie wydarzy wyjatkowego to wtedy ale I tak Potem uciekaja:/...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
ale tam nastapilo dziwne przesilenie-drapak i illum skasowali swoje posty- chyba puscily im zwieracze z nerwow a moze to byla jedna osoba-sprawa jest rozwojowa, a loth teraz straci pewnosc siebie

A jaki to ma wpływ na rozwój multiforum?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
;) Masz rację...... spójrzmy. A wiesz, że pewnego razu miałam wrażenie, iż pani bocianowa skumała gdzie jest kamera i pozowała jak prawdziwa celebrytka - przekręcała głowę to w tę to w drugą stronę, a nawet robiła dziubek jak do selfie ;D

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
No właśnie, uciekają. Dlaczego? Odpowiedzi jest wiele, niekoniecznie brak tematów. Byłam na wcześniejszych forach, Ciebie też pamiętam, nic się nie zmieniłaś ;-), jednak muszę przyznać, że ostatnimi czasy widzę Cię inaczej niz kiedyś.
Idzisz jutro na Rynek?
123456 ... 16