Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
A ja zawsze mam skrupuły i pewne zasady, których się trzymam bez względu na wszystko. I to nas różni... ale dobrze to wiedzieć, będę pamiętać :)
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Zawsze warto być dobrym, a jeśli "jeden Pan"Cię zawiódł to nie znaczy, że wszystkich należy traktować przez jego pryzmat - nie zasłużył sobie na taki przywilej. Pomyśl o tym. Dobrej nocki :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Zawsze warto być dobrym, a jeśli "jeden Pan"Cię zawiódł to nie znaczy, że wszystkich należy traktować przez jego pryzmat

Właśnie takie wpisy były brane pod uwagę przy moim gdybaniu w innym wątku.
Dobrego dnia.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Nie przejmuj się takimi bzdetami, niektórzy tak mają, że plotą aby pleść choćby i bez sensu ;) Jeśli chodzi o mnie to nie jestem drobiazgowa i nie przywiązuję uwagi do jakichś tam nieporozumień.  Musi mną mocno "tąpnąć" aby mnie zabolało, ale wtedy to nie ma zmiłuj - pamiętam latami.
1 ... 13141516