Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Cześć Piękna:) Stęskniłaś się z starymi znajomymi? ;)
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
Szczuć? Aaa taak, Ty się na tym znasz ;-D. Tylko nie wmawiaj ludziom, że powróciłaś tu z mojego powodu, nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy, NIE INTRESUJESZ MNIE intrygantko.
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,,
Ojejku Ana, nic nie rozumiem z tego co napisałaś :/ Nie jestem w temacie chyba... albo po prostu ja zwykła baba ze wsi jestem co lubi kawę na ławę i nie kuma takich zawiłych historyjek ;) Ale miło. że wpadłaś, a na dłużej czy przelotem?  :)
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Jeśli masz na myśli te newsy, o których w prywatnym mailu napisał do Ciebie Szuwarek- czy nadal jesteś zadowolona z tego co napisałaś? ja bym na twoim miejscu nie była, bo dla mnie prywatne treści są jak tajemnica spowiedzi. Koniec tematu.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Mądrze prawisz Wenus, tam właśnie jest pies pogrzebany.
1 ... 1213141516