Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
jestescie planktonem " trzymajacym wladze sejmową " Unia traktuje was jak zarazę, ktorą nalezy przeczekać bo przy kazdej epidemii dochodzi w koncu do przesilenia - jeszcze 2 lata i won do swoich jaskin mutanty

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

literaturoznawca
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Jest mi obojętne, kto broni mnie, mojej rodziny i mojej ojczyzny przed zagładą. Może to być pospolity chamuś i złotousty, cyniczny cwaniak, nie przeszkadza mi to, a co więcej, jestem im bardzo wdzięczny.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez literaturoznawca
Ja to widzę zupełnie inaczej.  Tu chodzi  o prozaiczne asekuranctwo. Po co pchać się  w kłopoty, lepiej nogi za pas bo a nuż, widelec Marcin skorzysta z możliwości prawnych.  I nie o cyrki sądowe tu chodzi ale o  kompromitację w swoim środowisku i związane z tym przypadkowe koszty, ponieważ media  nagłośniłyby tę  awanturę.   A po co komu taki smród ? Lepiej od razu dziękuję, do widzenia i za krzaka anonimowo  swoje robić.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez literaturoznawca
Złotousty, cyniczny cwaniak nigdy nie będzie Cię bronił. Podpuści Cię i  to TY staniesz do walki. A jak już będzie po wszystkim,  wylezie z bezpiecznej nory spijać soczki.  Przejrzyj w końcu na oczy!!!

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
ale przeciez illum mi na Atlantydzie grozil, zastraszal i podzegał mnie podprogowo do samobojstwa-mam z tymi jego postami kopie, lzyl i obrazał nawet osoby publiczne, otwarcie glosil tezy niezgodne z prawem i postępowal w sieci prawdopodobnie na jego granicy-i dlatego postanowił się wyczyscic zeby nie bylo śladu, tylko taki znawca internetu i nie wie, ze w necie nic nie ginie?
illum i drapak jesli powrocicie na Atlantyde na te same konta pod tymi samymi nickami i awatarami to dla mnie będziecie szaleńcami i " rycerskimi samobójcami "

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

literaturoznawca
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Zaskoczyłaś mnie Tifani swoją znajomością poprawnej polszczyzny, chapeau bas.:)
Jednak resztą tekstu już nie zaskakujesz.
Żyjesz zapewne w świecie lewackich szczekaczek i seriali typu "Ojciec Mateusz".:)
Rzeczywisty świat Temidy, jest o wiele bardziej skomplikowany i brutalny niż wyobraża sobie ktoś, kto nigdy nie był w prawdziwym sądzie, a przede wszystkim, wygranie procesu, nie polega wykrzyczeniu swoich emocjonalnych przekonań i wymysłów, tak jak tutaj na forum.:D
Trzeba mieć bardzo dobrego prawnika, żeby dał radę przekonać sąd, iż bzdury wypisywane na takich forach, są jakimś wykroczeniem czy przestępstwem. Ja nie słyszałem o takim przypadku. Owsiak, Wałęsa, czy inna Wielgusowa, mogą coś czasem wskórać ale nawet oni przegrywają, no i przede wszystkim tu nie piszą.:)
A poza tym, jak przeciwnik będzie miał lepszego adwokata i lepiej się przygotuje, to się przegrywa błyskawicznie, a wtedy z procesu, nazwijmy to "odwetowego" można wyjść w samych skarpetkach, bo to już inne artykuły i orzecznictwo jest od dawna ustalone.:)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez literaturoznawca
Prosiłam o pisanie wprost ponieważ jestem prostym człowiekiem i ułatwia mi to zrozumienie pewnych spraw.
Nie było mnie gdy powstały oba fora, nic też nie wiedziałam o tym, jak doszło do podziału.  Poznałam Twój punkt widzenia i naprawdę Cię rozumiem, choć nasze poglądy się różnią, bardzo.
Wnerwia mnie to zajadłe zwalczanie lewactwa prawactwem i odwrotnie, wnerwia mnie to forsowanie (jedynie słusznej-własnej ideologii), brzydzi mnie odbieranie prawa do bycia Polakiem-patriotą jednej stronie.  Nie chce mi się tu/tam wchodzić żeby oglądać wojny, nie tego szukam.
Pogódź się proszę z Serenity.
Pogoń tę inną.
Bardzo Ci dziękuję, że chciało Ci się odpowiedzieć, a jeszcze bardziej za sposób w jaki to zrobiłeś.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
inna, bądź czujniejsza bo wpadniesz w jego sidła, to manipulant nie wiem czy ten osobnik nie ma na glowie znaku 666:)
1 ... 10111213141516