Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi do literaturoznawcy, pisząc "inną", nie miałam na myśli siebie  ;-).
Nie czuję się zagrożona, więc po co mam być czujna ;-)?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
no przeciez wiem ktorą " a " miałas na mysli,  ale ja bede sie do Ciebie zwracac " inna " bo mamę ma się tylko jedną, prawda?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Ok. Mnie to nie przeszkadza, "inna" też ładnie, (pierwotnie oznaczało to dla mnie "kolejna/następna), wmówię sobie, że inna=wyjątkowa  ;-D.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Dzik 100%
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez literaturoznawca
Iustitia civitatis fundamentum

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Dzik 100%
,,illum i drapak jesli powrocicie na Atlantyde na te same konta pod tymi samymi nickami i awatarami to dla mnie będziecie szaleńcami i " rycerskimi samobójcami "
Boisz się konkurencji, to zabawne, bo przecież żadnej nie stanowisz.
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Zejdź mi z oczu panno ujawniająca prywatne rozmowy/lub kłamiąca- do wyjaśnienia z Szu.
Amen.
,,

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

,,