Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
Niestety nie przejeżdżałam tam...ale miło ze mnie wyglądałaś;)...powiem ci trochę mnie ten rekord zaczyna irytować...będą tak robić aż dojdą do miliona?:))...może czaswymyslic coś innego?...to nie jestes ta panna nikt?...nie interesuje mnie jego odejście... ta Alicja jest zastanawiająca ale nikt na to nie zwrócił uwagi jeszcze?...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Niech dochodzą i do miliona, to promocja miasta, ruch w restauracjach, kawiarniach, sklepach monopolowych ;-).
Frajda dla muzyków, szansa na zawieszenie oka...nooo...popatrz pozytywnie ;-).
Na Alicję zwróciłam uwagę wielokrotnie, myślę, że albo ona chciała go widzieć pod tym nickiem, albo on faktycznie kiedyś taki miał podczas ich rozmów. Czy to ważne? Nie.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
A nie przyszło do głowy ze to baba?...dziwne tak nazywać faceta...ach porypane to wszystko niestety...to ty mieszkasz gdzieś blisko wrocka?...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Nawet przez myśl mi nie przeszło, że to kobieta.
Nie mieszkam w okolicach, mam kawałek drogi, ale woziłam żeby sprawić przyjemność ;-) i trochę popatrzeć ;-). Uwielbiam obserwować ludzi gdy oni nie wiedzą i nie widzą, że to robię. Duże zbiorowiska są do tego idealne ;-).

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Iluminatus załatwił Ewkęzdegustowaną na cacy. Teraz będzie walczyć z podwójną siłą na barykadach.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Był dla niej miły, wzmocnił komplementami, myślałam, że to powinno zadziałać łagodzaco. Nie wiem co w niej siedzi.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

literaturoznawca
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Wystarczy czytać literaturę patriotyczną, żeby wiedzieć co się stało i że ludzkie losy bardzo często się powtarzają.
Dwóch niezłomnych rycerzy, Wołodyjowski i Ketling, broniło twierdzy - Kamieńca Podolskiego przed lewackimi, eee przepraszam, tureckimi hordami. Jednak dowódca Kamieńca, dogadał się za ich plecami z czerwonym Wezyrem. Cóż więc nasi bohaterowie mogli zrobić? Wrzucili płonąca pochodnię do prochowni i taki był ich bohaterski koniec.
Życie pisze scenariusze jak w powieściach :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
;-) może by tak jaśniej ;-))), po tym jak się dogadali, to już dla mnie za trudne, mam zaległości w literaturze patriotycznej.
1 ... 78910111213 ... 16