Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W takim razie ściemniał z ty ba.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
ja prawdziwego ba lokowalem w trojkacie Wroclaw-Bedzin-Bogatynia choc kiedys pasowal mi Belchatow - imie: Edward, Edmund...Minko, ten Twoj wpisik omowimy kiedys na priv bo ...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Darku, kobiety są mądrzejsze i cwańsze niż wam mężczyznom się wydaje ;) Jeśli chodzi o mnie to jestem na tyle dyskretna aby swoją wiedzą dotyczącą osób z netu z nikim się nie dzielić, bo czy chciałbyś abym komuś o Tobie opowiadała? Na pewno nie i dlatego nie zamierzam pisać o kimkolwiek, swoją wiedzę mam tylko dla siebie i chciałabym aby to działało w dwie strony.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

kazdy sobie cos imaginuje i mowi tyle ile chce, wiec nie rozbudzaj mojej ciekawosci bo ten wirtualny byt zalazl mi za skore i byl zagrozeniem dla mojej realnej przyjazni-dobrze ze nadal trwa

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Ja niczego sobie nie imaginuję i naprawdę dałbyś już temu spokój bo w necie nic nie jest takie jak nam się wydaje.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
no widzisz  a ja staram sie byc jednakowym czy to w realu czy w necie, ja nie mam dwoch albo trzech twarzy jak niektorzy-moze trace na tej szczerosci i otwartosci ale tak mam

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
To dobrze o Tobie świadczy ale, uwierz mi, niektórzy mają "pokręcone" życiorysy i w necie szukają odskoczni, innego wytłumaczenia nie widzę dla takich aspołecznych zachowań jaki niektórzy prezentują. Wnioski wyciągnij sam :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Taa odszedł i wróci pod nowym nikiem:))...nie zawracam sobie tym głowy...po ostatnich tematach z nim...starczyło mi...czy ktoś zwrócił uwagę na to ze ewka...cały czas nazywała go jakaś Alicja

Wiem, wszyscy tak robią, był kiedyś nawet o tym wątek ;-). Póki co odszedł i myślę, że przez jakiś czas będzie go pochłaniać coś innego.
Padł rekord, 7411 gitar, fajna akcja, wypatrywałam machającej do kamer rowerzystki ;-))).
1 ... 6789101112 ... 16