Ojeny, a co to się porobiło?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Illuminatus odszedł bo chciał. Pożegnał się również tak jak chciał, Ewka byłam mu pod wieloma względami najbiższa i miło z jego strony, że skierował do niej ciepłe słowa. Tobie również powiedział co czuje i nie było to zaskoczeniem.
Założy własne forum, wkrótce ;-), tak mi się wydaje.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Kpt.Wojtek
Inna mama napisał/a
[...]
Racja. Zaraz pozniej te wpisy do niej i wszystkie swoje skasowal.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

mnie poruszylo wyznanie drapaka, ze to on byl nemo i nielogowanym ba* i nie wiem co o tym sadzic, moze sobie przyswirowal choc napisal to powaznie-w sumie czemu nie, teraz bym rozumial te jego nienawisc do mnie, a powodem tego naszego konfliktu jest ... :)))

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
ja illumowi jeszcze zdazylem napisac " ze wreszcie odnalazly sie sierotki po kukizie tropiace "wrogow" Polski i wtedy padlo to spier...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Taa odszedł i wróci pod nowym nikiem:))...nie zawracam sobie tym głowy...po ostatnich tematach z nim...starczyło mi...czy ktoś zwrócił uwagę na to ze ewka...cały czas nazywała go jakaś Alicja??...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Byłam przejazdem raptem kilka godzin wracając z Ojcowskiego PN. Ten krótki pobyt dał mi pewien pogląd na Góry Świętokrzyskie. Owszem, było miło bo jak być mogło gdy się ma wokół siebie osoby najbliższe swemu sercu :)
Zaglądaj tu czasem do nas, też będzie nam miło :)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

A jak sądzisz - gdzie mieszka Drapak i jak ma na imię?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
A jak sądzisz - gdzie mieszka Drapak i jak ma na imię?
Katowice i jest na emeryturze.