Ojeny, a co to się porobiło?

Wenus
Patrzę, u nas żywego ducha prócz boćków to sobie zerknęłam przez druty do sąsiadów..... a tam jakieś kwasy :/

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Dzień dobry. Zastanawiam się czy Ty się zastanawiasz dlaczego tak się dzieje i do jakich, ewentualnie, wniosków dochodzisz?
Moim zdaniem panowie Szu i Darek, zbyt wiele czasu i energii poświęcają na awantury u sąsiadów (zaglądam tam dronem ;-), szukam konkretnych obiektów, trochę tęskno za niektórymi iterami...)a tymczasem własny "dom" zaniedbują. Panuje tu porządek, sprzątanie jest nie tylko na bieżąco, ale tak naprawdę odkurzacze są w ciągłej gotowości...zanim w ogóle ktoś zdąży nabrudzić... Niestety, dom to ludzie, a jeśli nie ma gospodarzy, to i goście nie zajrzą, a nawet jak zajrzą, to teraz tylko do bocianów...mają przepiękne oczy, potrafię w nie patrzeć "godzinami".
Tak mi się przypomniało z "Sami swoi": "Nie pytajcie o nic, my do was nie wrócimy, póki was w kupie trzyma tylko wasza złość!” Może nie i inni tak myślą.

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
mami, ja jestem rownolegle na 4 forach, ale staram sie czuwać i pod tym wzgledem obsluga mobilna ze smarta jest lepsza niz komputerowa-a na Atlantyde to prowokacyjne towarzystwo zbyt nachalnie nas wyciągnęło i dlatego walczymy z "insektami"

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

zobaczcie jaki wierszyk ulozyłem na Ewkę de gustibus:)
" jestem aby, szukam zwady-w glowie roje se szarady-
co z ta wolska, kto nia kreci, czemu nazizm nas nie neci-kto jest Zydem, kto lewakiem, kto napleta ma z siusiakiem-a tych
problemow mam ze 40 i sama nie wiem czy leb moj je
pomiesci-a takich pierdół mam z 10 worów, i musze
przejrzec to do wyborów" nawet fajnie wyszło:)

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
W gruncie rzeczy to nie moja sprawa, ale gdybyś zechciał powiedzieć...dlaczego? Po co idziesz tam, gdzie Cię nie chcą?

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Wierszyk dla Ewki? Po jaką cholerę? Ułóż dla miejscowych? Może to kogoś zachęci do rymowanek, może wzbudzi uśmiech? A co dostaniesz w zamian od Ewki? Wyzwiska? Podobny wierszyk? Oj Darku...

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

da®®io
przeciez wlasnie dlatego napisalem taki wierszyk bo ona zaczeła qagresywnie rymowac na mnie-i dlatego poszlismy w pojedynek na  " poezję "

Re: Ojeny, a co to się porobiło?

Inna mama
Masz mnie za idiotkę czy naprawdę nie rozumiesz moich pytań? Możesz też dpowiedzieć, że NIC mi do tego.
1234 ... 16