Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze Mistrzostw świata W Rosji 2018 wygląda mniej więcej tak, jak na obrazku poniżej. Postawiłem na mega ofensywne ustawienie 1-2-4-2-2. Do pierwszej jedenastki oddelegowałem najbardziej ofensywnie grających zawodników — na lewej i prawej flance (ofensywnie poza nielicznymi wyjątkami).

Po lewej i prawej stronie wzdłuż linii bocznych boiska widać gorące czirliderki, które z pewnością jeszcze bardziej rozgrzeją i rozochocą do gry naszych wspaniałych zawodników. Oczywiście z nadmiaru wspaniałych graczy nie wszyscy załapali się do pierwszego czy nawet drugiego składu. Proszę jednak pamiętać, że czeka nas jeszcze sporo meczów i każdy zawodnik będzie miał szanse pokazać się jak najlepszej strony i zagrać fair play. Na dole boiska widać trenerów, lekarzy sportowych oraz wspaniałych zmieników, którzy po wejściu na boisko potrafią czasami w ciągu kilku minut odmienić grę zespołu...

Przedstawiłem tutaj swój skład, ponieważ miałem taki sen, że jak zrobię takie zestawienie, to wygramy dzisiaj prawdziwy mecz z Senegalem...

PS. Jeśli macie własne lepsze ustawienie, to przedstawcie je w komentarzach poniżej...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Lwiczka9
:) Owszem, futbol powodował wojny ale futbol także łączy:)
Jednym słowem łączy nas piłka.
Kilka fraz słynnego trenera Kazimierza Górskiego można sobie przyswoić. .czemu nie..:

Piłka jest okrągła a bramki są dwie.
Dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe.
Gra się do ostatniej minuty.
Grać i strzelać to recepta na sukces.
Gra się tak jak przeciwnik pozwala.

Na boisku jeszcze nie tańczyłam:)))
Za to gole jako 12 latka wbijalam na podwórko wym boisku:))
Polska gola!

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
Brak umiejętności gry  zespołowej.  Faul za faulem i to we własnym gronie.  Taka drużyna nie ma szans na zwycięstwo. Miejmy nadzieję,  że polski trener ma zdecydowanie lepszy wybór.  Staram się być obiektywna;)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

szuw napisał/a

[...]

Po lewej i prawej stronie wzdłuż linii bocznych boiska widać gorące czirliderki, które z pewnością jeszcze bardziej rozgrzeją i rozochocą do gry naszych wspaniałych zawodników. Oczywiście z nadmiaru wspaniałych graczy nie wszyscy załapali się do pierwszego czy nawet drugiego skandu. Proszę jednak pamiętać, że czeka nas jeszcze sporo meczów i każdy zawodnik będzie miał szanse pokazać się jak najlepszej strony i zagrać fair play. Na dole boiska widać trenerów, lekarzy sportowych oraz wspaniałych zmieników, którzy po wejściu na boisko potrafią czasami w ciągu kilku minut odmienić grę zespołu...

[...]

Ha ha Marcin, dobre😀
Lew na bramce ok, jednak myślę, że lepiej w ataku, wystarczy on sam, reszta może mu tylko przeszkadzać! :D
No i postawiłabym na taktykę Loczusia, niby narcyzek przeglądający się w lusterku, ale to tylko pozory, skutecznie odwracałby uwagę przy wspólnie opracowanej z Księciem Meine natchnionej retoryce filozoficznej "efektu bumerang" :))), wtedy Hienka "cach" po łydkach, a ja już tylko przy stosownie "temperamentnej" choreografii Wenusjanki mogę już tylko pomachać pomponikami, bo leci gol za golem! :)):P
Ewentualnie chętnie wspomogę Hienkę, choć nie wydaje mi się, by to było konieczne! :)

Zgodzę się nieco z Tifani, że w takim składzie moglibyśmy mylić rzeczywistego przeciwnika!  :)
Może na Multi nie ma wymaganej "jedenastki", niemniej przy opracowanej sprawnie taktyce przez Krzysia, Lwiczkę i Darka, nie ma na Nas mocarzy!
Amatorszczyzna "krzykaczy" z Bandy Trojga (i ich pomocników), zbędna ...wręcz szkodliwa! :)))

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Marcin, jak tutaj ustalic wynik skoro to Twoje ustawienie sugeruje, ze jestesmy jedną choc skłóconą drużyną, podającą piłkę wzdłuż własnych skrzydeł - dlatego ja mam inną propozycję opartą na grze liniami wzajemnie się przenikającymi

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Serdeczne dzieki za uznanie Szu.  Nawet mam zagrac po lewej stronie, to tez duzy +

Ja jednak jestem czlowiekiem skromnym i nie pragne swiatel jupiterow.
Moze lepiej przeniesc mnie bardziej na lewo,  doposazyc w grilla i taka duza, dobrze zaopatrzona  lodoweczke ;)

PS. Drapaka i Iluma bym ustawil w roli komentatorow, bo kto wie czy Senegal nie ma lepszych czarownikow od Lothara.
Toy-Toy'e na budki komentatorow z pewnoscia sie znajda, tylko prosze po prawej stronie boiska.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

😆

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Właśnie to miałem Lwiczko na myśli, że mimo różnic w poglądach, gramy przeciecz do tej samej bramki, dlatego od czasu do czasu warto poskromić własne ego i postawić na grę zespołową...

PS. Dzięki za przypomnienie fraz Kazimierza Górskiego :)