Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
Laura "ugotowana". No, no...ale ją załatwił...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
Ps.   ha, ha, ha, ha... "Malagenia'93". Ta jedyna. Smacznego!

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Niejeden tak się przechwalał   zapominając, że każda szalupka ma swoja wyporność.  ;)