Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka napisał/a
Masz broń na Ilumi - Shakira- "Ojos Asi" .

Ojjj, takie czarowanie mamy w genach! :)):P .....ale może jednak potrenuję, mam na myśli tę jedną szczególną figurę nieretoryczną ha ha! :D
https://youtu.be/0Yz2QZUd3LM

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
O kurcze...masz tę moc

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
Perełka napisał/a
O kurcze...masz tę moc

Owszem, szczególnie jak sobie śpiewam 😄
Chociaż ostatnio ten bajkowy utworek mnie urzekł, jak i wykonanie 9-letniej Celin Tam! :)

https://youtu.be/EwSxuB_cJJ8

Vaiana Skarb Oceanu, wykonanie Natalia Nykiel, Celin Tam  bez porównania bardziej przejmująco.
https://youtu.be/De2xsb7hNFY

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełko sama nie wiem co o tym myśleć. Bo z jednej strony pionek to pionek a z drugiej strony,   szachy to gra dla  dwóch inteligentnych przeciwników. Teraz czekam na mecz z Islandią.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
Jestem niepocieszona...szkoda.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
A ja usiądę w środku...zatonie szalupka.;))
Z kapitanem nie zatonie. Bo od tego jest szalupa, zeby byla sucha ...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
Bajkowe wyobrażenia są urocze...ale raczej nie ściągniesz Ilumi do zabawy jak dziecko.
Może" Shakira - Ojos Asi", ale w klipie Shakiry?

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Boisko nie "Titanic". Jak niewygodnie to może trzeba stanąć na ziemi?