Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Kpt.Wojtek napisał/a
Gadanie!
1. Nie interesuja mnie faceci, nawet z rzesami.
2. Zaslaniam prawie cala bramke, to + dla reprezentacji i nigdy nie wybiegam w pole.
3. Wole jednak z boczku z lodoweczka;)

Kapitanie, aż mnie zmroziło, myślałam, że odpowiadasz w moim imieniu, chodzi o ten fragment:
"2. Zaslaniam prawie cala bramke" ! :)))

Niemniej myślę, że mogłabym stanowić stosowną "przeciw_wagę" w Twojej szalupce! :DDD

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
To jest to! Magia.
Przekonasz się , że zadziała.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Wymigujesz się, ale cię odczarowałam "Ain't it funny"(Jennifer L.).

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
To jest to! Magia.
Przekonasz się , że zadziała.

Oj tak Perełko, nie ma to jak dawka energetycznej muzy (szczególnie z rana), szamańskiej :))), czy aktualnie w klimacie mundialowym!  :)
Tylko Dżisus w tle filmiku jakoś nie bardzo pasuje....jeśli o mnie chodzi.
https://youtu.be/9-ieb2M6Gjg

https://youtu.be/Q91hydQRGyM

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
A ja usiądę w środku...zatonie szalupka.;))

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
Masz broń na Ilumi - Shakira- "Ojos Asi" .

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
A ja usiądę w środku...zatonie szalupka.;))

:DDD
Ciekawe kto kogo wtedy będzie ratował, pewnie my Kapitana! :)))

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Na meczu wyglądali jak pionki na szachownicy. Białe i czarne.
1 ... 5678910