Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Wenus
Tylko nie wiem co to jest *stosownie "temperamentna" choreografia* ?

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
Prawda   jest taka,  że mam intuicję  Kasandry.  Ta gra to była porażka,  sromotna klęska !!!

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Wenus napisał/a
Pomponiarą jeszcze nie byłam ale zawsze jest kiedyś ten pierwszy raz ;)

Taaak, życie potrafi zaskoczyć!  :D
Odnośnie choreografii, ma nie tyle zagrzewać naszych do walki, a raczej odwracać uwagę przeciwnika.
Tu burka, o której wspomniała Ewa_nieustannie_zdegustowana, może się sprawdzić nawet bardziej, bo kto by się spodziewał takiej kompilacji! Pompony i burki! :DD

Czytałam, że rozpoczął się Twój sezon kajakowy, także życzę poukładanych, ewentualnie pozytywnie zakręconych podopiecznych! :D
I zaglądaj jeśli możesz, foto z okolic mile widziane.
Bezpiecznej podróży Wenusjanko i cudownych wrażeń! :)))

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2 napisał/a
Jeżeli "eliksiry" były spożywane "ku chwale Ojczyzny" to i sraczka jest patriotyczna ;)

Macie pomysły! :)):D

Ja myślę, że to karma wraca, obrzucił jakiegoś krytykanta swoją klątwą i wróciło do niego z mocniejszą siłą!
Z Magią nie ma żartów! :)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
Czasami wystarczy dokładnie umyć ręce  a wtedy nie ma karmy i magia nie straszna.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
tifani napisał/a
Czasami wystarczy dokładnie umyć ręce  a wtedy nie ma karmy i magia nie straszna.

Nie znam się na tym Tifani-Kasandro!:))
Zupełnie obce mi rejony, hmm, a jeśli on/Wojtek faktycznie ma jakąś tam moc i próbuje swoich sztuczek na innych, rzucając uroki itpd., to "obdarowany" może się przed "prezentami" skutecznie uchronić? :)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani
Nie myjesz rąk przed jedzeniem ? Przecież o tym mówię.

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola
tifani napisał/a
Nie myjesz rąk przed jedzeniem ? Przecież o tym mówię.

I to cały "wielki" medżik?
Super!
ps.
Społeczność Ezo TV w tym momencie zagrzmiała! :DD

1234567 ... 10