Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2
Jola napisał/a
No i postawiłabym na taktykę Loczusia, niby narcyzek przeglądający się w lusterku, ale to tylko pozory...
No ba , po czułym spojrzeniu w lusterko doszedłem do wniosku że oprócz piłkarza mógłbym też zostać (niedo)rzecznikiem prasowym reprezentacji

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2 napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Serdeczne dzieki za uznanie Szu.  Nawet mam zagrac po lewej stronie, to tez duzy +

Ja jednak jestem czlowiekiem skromnym i nie pragne swiatel jupiterow.
Moze lepiej przeniesc mnie bardziej na lewo,  doposazyc w grilla i taka duza, dobrze zaopatrzona  lodoweczke ;)

PS. Drapaka i Iluma bym ustawil w roli komentatorow, bo kto wie czy Senegal nie ma lepszych czarownikow od Lothara.
Toy-Toy'e na budki komentatorow z pewnoscia sie znajda, tylko prosze po prawej stronie boiska.
Ano właśnie , czary tu mogą odegrać poważną rolę. O ile lewe skrzydło i bramkarz nie muszą sie obawiać klątw senegalskich czarowników bo Lothar obrzucił nas już swoimi, a klątwy z róznych stref kulturowych będą się żreć nawzajem o tyle prawa skrzydło jest w tarapatach. Powinni się wspomagać pieśniami patriotycznymi a tu inspiracją może być strona Kancelarii RP gdzie za czasów śp Lecha Kaczyńskiego można było znaleźć spiewnik pieśni patriotycznych gdzie międzyinnymi był taki hicior jak "Przybyli ułani pod okienko".
Problemem może być to że dla nich Polacy to tylko ci którzy mają podobny "odpał" jak oni ale z tym damy sobie radę

Co do Ciebie Kapitanie to możesz grać na skrzydle ale w meczu z Japonią powinineneś być napastnikiem. Patrząc na Twój avek widzę że potęzne chłopisko z Ciebie jest więc będziesz siać popłoch na japońskim polu karnym (bo Azjaci to drobne chłopaki raczej) ;))
Awek moze ich przestaszyc, ale ja wole jednak z boczku >;)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Kpt.Wojtek
PS. Wazwalem tego czarodzieja z wyspy na pojedynek, ale pewnie sie wymiga :)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
PS. Wazwalem tego czarodzieja z wyspy na pojedynek, ale pewnie sie wymiga :)
Pewnie tak bo jego ego by nie zniosło takiej porazki :D

[...]

Sraczki dostal, ale patriotycznej! Przegial z "eliksirami" >;)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2
Kpt.Wojtek napisał/a
Sraczki dostal, ale patriotycznej! Przegial z "eliksirami" >;)
Jeżeli "eliksiry" były spożywane "ku chwale Ojczyzny" to i sraczka jest patriotyczna ;)

[...]

I tak trzymac! Nie popuszczac >;)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Pomponiarą jeszcze nie byłam ale zawsze jest kiedyś ten pierwszy raz ;)
123456 ... 10