Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

tifani napisał/a
Brak umiejętności gry  zespołowej.  Faul za faulem i to we własnym gronie.  Taka drużyna nie ma szans na zwycięstwo. Miejmy nadzieję,  że polski trener ma zdecydowanie lepszy wybór.  Staram się być obiektywna;)
No i sprowadziłaś mnie dość szybko z bujania w obłokach do naszej ziemskiej rzeczywistości. Jesteś niczym dziennikarz sportowy, który nie pozostawia suchej nitki na drużynie i trenerze. Wbrew Twoim rzeczowym argumentom, ja jednak wierzę, że nie będziemy podkładać sobie nóg i zagramy wspólnie wspaniałe mecze ;)

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Jola napisał/a
Ha ha Marcin, dobre😀
Lew na bramce ok, jednak myślę, że lepiej w ataku, wystarczy on sam, reszta może mu tylko przeszkadzać! :D
No i postawiłabym na taktykę Loczusia, niby narcyzek przeglądający się w lusterku, ale to tylko pozory, skutecznie odwracałby uwagę przy wspólnie opracowanej z Księciem Meine natchnionej retoryce filozoficznej "efektu bumerang" :))), wtedy Hienka "cach" po łydkach, a ja już tylko przy stosownie "temperamentnej" choreografii Wenusjanki mogę już tylko pomachać pomponikami, bo leci gol za golem! :)):P
Ewentualnie chętnie wspomogę Hienkę, choć nie wydaje mi się, by to było konieczne! :)

Zgodzę się nieco z Tifani, że w takim składzie moglibyśmy mylić rzeczywistego przeciwnika!  :)
Może na Multi nie ma wymaganej "jedenastki", niemniej przy opracowanej sprawnie taktyce przez Krzysia, Lwiczkę i Darka, nie ma na Nas mocarzy!
Amatorszczyzna "krzykaczy" z Bandy Trojga (i ich pomocników), zbędna ...wręcz szkodliwa! :)))
Masz racje, Rat jest oczywiście bardzo uniwersalnym graczem. To doświadczony piłkarz, dobrze wyszkolony technicznie i ciągle jeszcze sprawny fizycznie. Równie dobrze mogłaby zagrać w ataku, w pomocy, jak i obronie. Sprawdzi się na każdej pozycji i na bramce też pewnie nie zawiedzie...

Ryo2 nie wystawiałem w pierwszej jedenastce, tylko dlatego, że skład ustalałem na szybko, trochę z awatarów, które miałem akurat pod ręką... Po przypomnieniu sobie o tym wspaniałym piłkarzu już nie chciało mi się edytować obrazka, ale uważam, że Ryo2, jak najbardziej nadawałby się do pierwszej jedenastki. Świętnie drybluje, jest doskonały technicznie, fizycznie i potrafi wygrywać pojedynki sam na sam z praktycznie każdym przeciwnikiem. To bardzo silny zawodnik i na pewno da dobrą zmianę...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Marcin, jak tutaj ustalic wynik skoro to Twoje ustawienie sugeruje, ze jestesmy jedną choc skłóconą drużyną, podającą piłkę wzdłuż własnych skrzydeł - dlatego ja mam inną propozycję opartą na grze liniami wzajemnie się przenikającymi
Ja myślę, że te mecze będą jednak bardzo emocjonujące, mniej więcej tak, jak na filmiku:

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Serdeczne dzieki za uznanie Szu.  Nawet mam zagrac po lewej stronie, to tez duzy +

Ja jednak jestem czlowiekiem skromnym i nie pragne swiatel jupiterow.
Moze lepiej przeniesc mnie bardziej na lewo,  doposazyc w grilla i taka duza, dobrze zaopatrzona  lodoweczke ;)

PS. Drapaka i Iluma bym ustawil w roli komentatorow, bo kto wie czy Senegal nie ma lepszych czarownikow od Lothara.
Toy-Toy'e na budki komentatorow z pewnoscia sie znajda, tylko prosze po prawej stronie boiska.
Wiem, że świetnie nadawałbyś się także jako wodzirej w strefie kibica, ale widzę w Tobie potencjał piłkarski i uznałem, że bardziej przydasz się na lewej stronie boiska niż w strefie kibica przy grillu...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ryo2
[...]

Ano właśnie , czary tu mogą odegrać poważną rolę. O ile lewe skrzydło i bramkarz nie muszą sie obawiać klątw senegalskich czarowników bo Lothar obrzucił nas już swoimi, a klątwy z róznych stref kulturowych będą się żreć nawzajem o tyle prawa skrzydło jest w tarapatach. Powinni się wspomagać pieśniami patriotycznymi a tu inspiracją może być strona Kancelarii RP gdzie za czasów śp Lecha Kaczyńskiego można było znaleźć spiewnik pieśni patriotycznych gdzie międzyinnymi był taki hicior jak "Przybyli ułani pod okienko".
Problemem może być to że dla nich Polacy to tylko ci którzy mają podobny "odpał" jak oni ale z tym damy sobie radę

Co do Ciebie Kapitanie to możesz grać na skrzydle ale w meczu z Japonią powinineneś być napastnikiem. Patrząc na Twój avek widzę że potęzne chłopisko z Ciebie jest więc będziesz siać popłoch na japońskim polu karnym (bo Azjaci to drobne chłopaki raczej) ;))

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

szuw napisał/a
[...]
To najprawdziwszejszejsza prawda , trenuję dryblingi w tramwajach w godzinach szczytu więc umiejętności mam spore

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Haha dobre!...będę bronić do upadłego jak hiena:))...już wchodzą do dżungli!...

Re: Mój skład Reprezentacji Polski na najbliższe mecze

Ewkazdegustowana
 DDNie ma arbitra, a to często on decyduje o wyniku meczu DD. Poza tym uważam, że rat plus chirliderki w tak niewielkiej odległości równa się wpuszczenie każdej piłki do bramki DD Przecież on by w ogóle nie patrzył co się dzieje na boisku DDD Żeby Polska wygrała chirliderki należy cofnąć pod bramkę przeciwnika i ubrać je w abaje i burki DD
12345 ... 10