Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Kobiety beznadziejne za kierownicą?
Nie nadają się do typowo "męskich zajęć"?
Obalmy kilka stereotypów

Blondynka za kierownica trucka

Kobieta -drwal

Kobieta - wędkarz

Kobieta - pilot

"Na daczy" - czyli kobieta działkowiec

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Lwiczka9
Nie wiem,jestem blondynka,ale nie jezdze,choc mam prawko i autko.:)) jak dla mnie to troche za duzo tu gołych d..p..:))Chociaz sa ładne,wiec twa potrzeba estetyki zaspokojona...Co do reszty sie nie wypowiem,bo czas na sen;)))Dobrej nocki Szu!

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Lwiczka9 napisał/a
[...]
Faktycznie — jak na jeden wątek, to trochę za dużo gołych d..p..:, ale to taki wątek z przymrużeniem oka, trochę od czapy i watek - zapchajdziura  Dobrej  nocy, kolorowych snów! :)

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Masz szofera? Takiej to dobrze ;) A bycie blondynką nie świadczy o kolorze włosów, to stan umysłu....

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Za rąbanie się nie biorę, resztę ogarniam jako tako. Natomiast znasz jakieś typowo damskie zajęcia? Mnie do głowy przychodzi przedszkolanka, nawet jakby w tym zawodzie był zatrudniony pan to miałby głupio brzmiący zawód - przedszkolak.

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Wenus
A, i jeszcze nie spotkałam się z panem sekretarką (nie mylić z sekretarzem, bo to całkiem co innego).

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

da®®io
a nie pamiętasz filmu z Arnoldem " Gliniarz w przedszkolu " ? on tam był takim przedszkolankiem:)

Re: Kobiety beznadziejne za kierownicą itp.? Obalmy kilka stereotypów :)

Wenus
Nie oglądałam tego filmu, zresztą jak i innych z udziałem tego aktora, bo mam jakąś awersję do niego.
12345