Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Lwiczka9
Starzy przyjaciele może się nie sprawdzili a może sprawdzili tylko inaczej niż myslelismy? Różnie z tym bywa :)

No własnie Krzysiu,tez tak przez lata myslałam...Kto jak kto ale lwice sa bardzo lojalne ...Ale ile mozna byc lojalna ?:)) W tym roku skresliłam juz kilka rzekomych przyjaciołek wieloletnich,i to nie takich kilkuletnich lecz wielllooletnich...Jakas jasnosc nastapila w temacie. Spadły rózowe okulary. I wiesz co? bardzo mi z tym dobrze! Wokół jest tylu ciekawych ludzi:) Dobrej nocy Krzys i dobrego weekendu...PS. Przyjazn to wspaniala rzecz,ale przyjaciol trzeba szanowac ,a nie ich wykorzystywac. To nie przyjaznie ,to biznesy....Biznes to ja mialam w pracy///

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Jesteś mądra i sama wiesz najlepiej co dla Ciebie najlepsze Lwiczko. W sumie sam robiłem podobnie parę razy wiec chyba wiem co masz na myśli ;)

Dobrej nocki sokolooka Lwiczko bez okularów :)))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

da®®io
przed chwila mialem spiecie z lotharem i ten zamordziak mnie znow wydeletowal

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Nie pierwszy i nie ostatni raz.  Oczekiwałeś tam czegokolwiek innego?

Jak długo będziesz zaglądać do tego czubkolandu tak długo będzie Cię w ten sposób traktować. Spróbuję zgadnąć , znowu napisał jakiś stek bzdur o Żydach , UE , Niemcach , tzw "lewactwie" czy jakiejś innej swej obsesji którą skrytykowałeś? :D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ooo a jednak poszło o cos innego. Jakiś osioł  tam pomawia Sputnika (anonimowo rzecz jasna) ale bana dostajesz Ty. Klasyk po prostu. A naiwny Sputnik zdaje sie stara sie tego banującego czubka traktować jak kolegę

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Kpt.Wojtek
Mnie tez kasuja jak wspomne o zacmieniu Lotka i jego braku erekcji , nic nowego ;)