Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Krokodyli? Z moich wynika że jest dyskiem znajdującym sie na wielkim kosmicznym strusiu który bienie przez kosmos. Ale bardzo dobrze że się zgadzamy co do jej kształtu :D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus napisał/a
Zuchy nie mają jeszcze uprawnień na finki ;) Ale miałam kiedyś taki nóż, zgubiłam go niestety na grzybach.
Nie wiem czy to dobrze czy źle że ją zgubiłas. Gdybyś ją miała to by Cię mogły napaść bo byś im się wydała jakowąś groźną wojowniczką. Z drugiej strony gdyby i tak Cię napadły to z finką łatwiej byś się obroniła

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Chociaż tyle.... ale mam nadzieję, że Cię kiedyś przekonam do mojej teorii ;DDD

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Taaak kombinujesz ;) Jestem pewna, że się zorientują iż jestem z reguły pokojowo nastawioną osobą i dadzą mi spokój ;)

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus napisał/a
Chociaż tyle.... ale mam nadzieję, że Cię kiedyś przekonam do mojej teorii ;DDD
Niewykluczone , wszak szczycę się tym że mam otwarty umysł na kwestie naukowe. Darek by mnie nie przekonał do tego kulistego nonsensu w który wierzy, ale mógłbym np uznać że biegnący struś spotkał w kosmosie krokodyle i im przekazał dysk w ramach jakowegoś dealu :D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus napisał/a
Taaak kombinujesz ;) Jestem pewna, że się zorientują iż jestem z reguły pokojowo nastawioną osobą i dadzą mi spokój ;)
Oby tak było. Staraj sie na wszelki wypadek wyglądać nieszkodliwie i może ubierz coś rózowego ;))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Darkowi zapewne zrobili w szkole pranie mózgu, szkoda chłopa :/ Ale dobrze, że są jeszcze takie otwarte umysły na wiedzę jak nasze ;)

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Czemu różowego???  Byłam na balkonie wypatrywać księżyca ale zamiast tego zauważyłam jedynie przelatujący meteoryt, tak mi się przynajmniej w pierwszej chwili wydawało. Jednak po dłuższym zastanowieniu mam podejrzenie, ze to jednak mógł być przelatujący statek predatora, jak sądzisz?
1234567