Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus
Grasują??? Czy chcesz powiedzieć, że te przemiłe stworki są wrogo nastawione? ;)))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

I w tym momencie podpadłeś Darkowi ;D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus napisał/a
Grasują??? Czy chcesz powiedzieć, że te przemiłe stworki są wrogo nastawione? ;)))
W sumie wobec Ciebie może i nie ale mnie mogliby uznać za wyzwanie i zaatakować. Chociaz licho ich wie ,  jedną kobietę też porwali by na nią zapolować ale ona była komandoską izraelską. Jesteś komandoską Wenus? ;))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Wenus napisał/a
I w tym momencie podpadłeś Darkowi ;D
No tak , on jest z tych omotanych wierzących w kulistość Ziemii. Mogę tylko bezradnie wzruszyć ramionami wobec takiej ignorancji i albo uznać po prostu że każdy ma jakiegoś świra () albo też liczyć na to że Darek przejrzy na oczy i pogodzi się z faktami

PS: A o płaskości naszej pięknej planety to już przed Kopernikiem wiedziano ;D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Komandoską nie, ale byłam w zuchach :)))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Wenus napisał/a
Komandoską nie, ale byłam w zuchach :)))
W zuchach...to może podnieść poziom zagrożenia
A masz może "finke"? (taki nóż harcerski) ;)

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

No bez jaj,  z moich obserwacji jasno wynika, że Ziemia jest dyskiem opartym na grzbietach siedmiu krokodyli

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Zuchy nie mają jeszcze uprawnień na finki ;) Ale miałam kiedyś taki nóż, zgubiłam go niestety na grzybach.
1234567