Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Wenus napisał/a
To wskakuję w coś różowego na wypadek gdyby wróciły i zajrzały do mnie przez otwarty balkon ;)
Koniecznie ! :D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Całkowicie się z Tobą zgadzam
i życzę kolorowych kosmicznych snów ;)

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Dzięki i nawzajem Wenus. Śnij pieknie i księżycowo no i dobranoc :)

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ahoj Wam!Ale fajowy! ksiezyc w czerwieni...wyszlam z domu popatrzec,i sie doczekalam:) teraz spogladam via lorneta z balkonu...ma do polnocy trwac,a krotko po niej ksiezyc ma juz sie wychylic z cienia ziemii...Podaje wam stronke NASA z trnasmisja on-line  https://www.youtube.com/watch?v=wwMDvPCGeE0
Ciekawy dzien,wieczor ,noc i wglad we wlasne emocje...czujecie te zmiane,te otwrtosc,gdzie cos sie konczy i ustepuje by moglo nadejsc nowe...? Dobre oczyszczenie aury...wyrzuccie stare rzeczy,niesprawdzonych przyjaciol, kochanków i dopusccie nowe perspektywy...

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

u mnie dopiero teraz ten kutafon pojawil się w polu obserwacyjnym z balkonu - chyba poczekam na takie kolejne zjawisko za 100 lat:) bo to mi ucieklo - teraz widze juz coraz bardziej rozświetlającą się tarcze i to by było na tyle

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ahoj Lwiczko ! ;)))

Księzyc może i fajowy ale chyba go obejrzę tylko w necie. No ale no problemo widywałem go na żywo przy innych okazjach :)

To co piszesz sprawia że zaczynam się powaznie zastanawiać nad zrobieniem porządków w domciu :D

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Lwiczka9
:)))Masz racje,sprzatanie tez nade mna wisi,o remoncie nie wspomne:)))jakos tak o..dusze mi dzis chodzi,a nie materie:))) Ale...tez natchnelo mnie..znow ogladalam mebelki do sypialni w salonie..juz drugi raz..ale ja dluuugo dojrzewam,jak sliwka:))) Balkon mam otwarty,robimy zdjecia i muza  z NASA ładna,choc monotnna..I juz wychodzi z cienia,czerwien juz brunatna,i jasnieje,a rogalik zlocisty ksiezycowy juz spory....mam klopot z botem/chyba musze sie zalogowac/,nie wiem czy dojdzie ten post//// Trzymajcie sie !....nie wchodzi juz pol godziny,dlatego ostatnio malo pisze,musze ten problem rozwiazac,spoko:) a ksiezyc juz prawie po zacmieniu:))))

Re: Kto będzie dziś oglądał zaćmienie księżyca?

Ryo2
Nie jak śliwka tylko jak wino które im dłużej dojrzewa tym jest lepsze więc to samo będzie z decyzją o mebelkach i remoncie  ;))

A co do sprzątania "duchowego" to jasne.  Nowe znajomości , nowe sytuacje lub też nowe perspektywy w postrzeganiu starych wydarzeń bo to też jest ważne.  Sytuacje po prostu się dzieją ale cały cyrk mentalny się rozgrywa wokół tego jak je postrzegamy i interpretujemy.  Starzy przyjaciele może się nie sprawdzili a może sprawdzili tylko inaczej niż myslelismy? Różnie z tym bywa :)

PS: Jezeli to ma wpływ na częstotliwosć Twego pisania to jestem za tym byś się logowała ;)))