Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Dobry paradokument :)

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Kabaret to jest codziennie w polityce więc co tu parodiować? Dobry tekst był z płonącymi firankami i zarządzanie kryzysem :) Jakby mój post przeczytali sprzed 10 lat :) Oczywiście lubię KMN -zawsze trafione w punkt! Pozdrawiam :)

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

Wiliam
Takie intymne pytanie Sputniku :) Czy ofiarowałeś kasę na KOD  ? ( Kijowskiego) liczę na ,,szczerą odpowiedź" :)

Re: Ktoś oglądał: Ucho Prezesa? >;D

sputnik
Nigdy nie wspieram finansowo tych, którzy sobie poradzą. Są tylko fundacje potrzebujących pomocy. Co do KOD to nie chodzę dla Kijowskiego tylko wyrazić sprzeciw jakie nieprawidłowości się dzieją za rządów partii zwanej żartobliwie "prawo i sprawiedliwość". Zobaczysz jak historia rozliczy a ja nigdy się nie mylę w sprawach politycznych. Będziesz miał zapytanie -chętnie odpowiem i za kilka lat przyznasz mi rację :) Na razie masz tu pocałunek śmierci :) https://youtu.be/QJb0Wv_r3x0
12345