Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ja jako pierwszy zapodaję dla przypomnienia "Wielka Włóczęga"/ " Zwariowany weekend " / "Panowie dbajcie o żony" a może  Hibernatus, Skrzydelko czy nóżka, lub rola żandarma w całym tym cyklu- zróbmy ranking-mój typ " Wielka włóczęga "

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ja na kasetach video vhs mam nagrane chyba wszystkie znane jego komedie od czarnobiałego "Bos w spódnicy " aż do chyba ostatniego " Kapuśniaczek "

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

TB.Geo
Jejjjj uwielbiałam go jako dzieciaczek:)))
Chyba musiałabym  zerknąć na utube i ..obejrzeć jeszcze raz:)
"Skrzydełko czy nóżka" https://www.youtube.com/watch?v=N1r5DkZm4sg pamiętam, że mnie nie tylko rozśmieszał ale i wzruszył swoją rolą tu:)
Dzięki, fajny pomysł na "letnie retrospekcje":))
Pozdrawiam!

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
ja też lubilem tego "wariata" i w dzieciństwie latałem na jego filmy do "Iwanowa" na Bałutach - nawet cięzko powiedzieć która komedia jest taka najlepsza, bo jeszcze wspomnę " Zawieszeni na drzewie, Napad na bank, Tatuaż, Wielkie wakacje, Oskar, Gamoń i wiele innych np cykl " Fantomas "

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

TB.Geo
W sumie troszkę szkoda ze Iwanowo upadło - miało nieco dziwną akustykę ale  i bardzo szczególny klimat. Jedno z moich kiedyś ulubionych:)

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

da®®io
na "starym mieszkaniu" do " Iwanowa miałem ze 300 metrów, prowadzałem co niedziela młodszego brata na poranki, a potem szliśmy na wiadukt Żabieniec ogladac przejezdzające parowozy-ech, fajne czasy:)))

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

FANTOMAS !

Re: Która komedia z de Funesem jest wg. Was najlepsza?

Drapak
 Skrzydelko czy nóżka i grał w Fantomasach :)))
1234 ... 12