Macie tu ciekawostke...

hiena
Horoskop znacie i inne duperele;)...ale tego chyba jeszcze nie?...
https://spacelostpearl.wordpress.com/tag/fazy-ksiezyca/

Re: Macie tu ciekawostke...

da®®io
no, ale chyba do tego wróżenia potrzebna jest wiedza co do faz księżycowych w dniu naszych narodzin-pewnie gdzies z jakichs tabel daloby się to ustalić jaka to była faza Księżyca

Re: Macie tu ciekawostke...

hiena
Wbij sobie sobie swój rocznik....1980 rok fazy księżyca taki przykład i ci wyskoczy...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Buuuhahaha :D

Jestem jak Stalin

"3. FIRST QUARTER TYPE  Typ Pierwszej kwadry/90-135 stopni/

urodzeni od siedmiu do dziesięciu i pół dnia po nowiu.

Osoby obdarzone silną wolą i talentem organizatorskim. Gorliwi przeciwnicy ograniczeń narzuconych przez tradycję społeczno-ideologiczną, sprawnie podejmujący trudne decyzje. W negatywie skłonność do wywyższania się, poczucie klęski.

Józef Stalin posiadał natalny Księżyc w tej fazie."

"Gorliwi przeciwnicy ograniczeń narzuconych przez tradycję społeczno-ideologiczną"  - Z tym się identyfikuję od razu ;)

Re: Macie tu ciekawostke...

hiena
No niezłe...teraz wiem z kim mam do czynienia;)...są jakieś podobieństwa do niego?
A tak pasuje ten opis?...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
Pasuje tylko przy tym "odrzucaniu".  Nie trawię wręcz żadnycgh ograniczeń motywowanych "tradycją" czy "kulturą" . One mi się kojarzą z mentalną klatką ;/

Co do organizowania to najpierw to sobie muszę rozplanowac :D

A zapędów dyktatorskich nie mam , ale też nie mam zamiaru potepiać tzw "dyktatorów".  Trochę ich było w historii i kazdy z nich uczy tego samego - siłą niczego trwałego sie nie zbuduje

Re: Macie tu ciekawostke...

hiena
Ale się wywyzszasz;)...ja tez nie lubię ograniczeń...a jestem na innej fazie;)...

Re: Macie tu ciekawostke...

Ryo2
Nie muszę sie wywyższać bo jestem naturalnie wysoki (i love grę słów)

A że i Ty nie lubisz ograniczeń Hienko to mnie akurat nie dziwi , myślę że na Multi jeszcze parę takich ludzi by sie znalazło :)