Mam interesującą zagadkę geograficzną

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
witaj ponownie:) dla mnie zioła zagłuszają podstawowy smak potrawy, mnie wystarczy bulion, jarzynka, papryka, pieprz, suszony koperek czy pietruszka i wystarczy bo reszta to wg.mnie zbędne "zasypki"

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
I tu się nie zgodzę bo nie zagłuszają a wydobywają. Oczywiście nie wszystkie zioła pasują do każdej potrawy. Zrób sobie kiedyś na próbę najzwyklejsze smażone ziemniaki tzw. plasterki na sam koniec smażenia (dosłownie w ostatniej minucie) dodając sporą ilość cząbru lub macierzanki i koniecznie drobno posiekany ząbek czosnku. Do popicia zsiadłe mleczko lub kefir :)  Może wtedy zmienisz zdanie co do znaczenia ziół w potrawach ;)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

zobacz jakie ciekawe położenie
ma miasto Ałma Aty do którego
już dotarli

a to jest superowy:) herb tego miasta-
czy to nie jest śniezna pantera?

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Wspaniały widok na góry mają lokatorzy tych wieżowców i to nie muszą się wspinać, wystarczy, że wjadą windą na wysokie piętra :)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Ostatnio zdziwiłam się bardzo jak zobaczyłam na zdjęciach białe żyrafy, wcześniej nie wiedziałam nawet o tym, że takie istnieją.  Wyglądały przepięknie :)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
to jest widok na jedno z pasm słynnych gór Tienszan
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Tienszan

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Dzięki za miłą pogawędkę :) Dobrej nocki :)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
no to pa:) i dobranoc, zaglądaj tutaj, hej
12345