Mam interesującą zagadkę geograficzną

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Perełka

Obejrzałam"Kirgistan2016". Motocykliści to mają fantazję. Wyobrażasz sobie siebie na takiej wyprawie?

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
też go znalazłem na you tube-wyprawa szalona aż trudno uwierzyć, że oni tam dotarli na motorach bo może to wypożyczone "miejscowe" - dziki górzysty kraj, czysta natura, pustkowia, bezdroża-przygoda dla zapaleńców i świrusów

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Perełka
Trochę skręcę, ale zobacz szaleńców - zapaleńców w "Syberia z własnej woli".
Ci wszyscy cowboye robią niezłe filmy na wyprawach swego życia.
12345