Mam interesującą zagadkę geograficzną

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
jest już tam kilka dni i jest zachwycony - Astanę określa się jako Dubaj Dalekiego Wschodu

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
A ja się zebrać nie mogę żeby pojechać w Bieszczady... ;)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

zobacz jak architekci  tam sobie szaleją:)
czy pomyslałabyś, że to postradziecki Kraj?

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Faktycznie nieźle. Obstawiałabym prędzej, że to ZEA albo Chiny.

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
zobacz co sobie zaserwowali w restauracji na kolację i to podobno za 50. zł na dwie osoby *kazachski beshbarmak z koniny i ujgurski lagman z wołowiny i regionalne piwo

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Nawet nie wiem co to za dania, ciężko mi się odnieść co do ceny ;)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
możesz sobie wygooglować te potrawy ale to są takie warzywne gulasze, lecza, z dodatkiem makaronowym, a najciekawsze, że tam jest dużo cebuli a mój brat jej nie cierpi-chyba o tym nie wiedział skoro był zadowolony z tego menu-pewnie zarzucił wszystko azjatyckimi przyprawami, bo na tym punkcie ma chopla bo tworzy sobie zawsze na talerzu burzę ziołową i chyba nie czuje głównego smaku-ja prawie ziół nie używam

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Zioła dla mnie to podstawa smacznego jedzenia, wiesz ja zanim cokolwiek zjem tom wącham, lubię kiedy jedzenie pachnie. Najczęściej używam ziół suszonych ale sama też coś próbuję wyhodować bo świeże zioła pachną jeszcze piękniej. Moje ulubione to : cząber, tymianek, macierzanka, rozmaryn, bazylia i oregano :)
12345