Mam interesującą zagadkę geograficzną

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Właśnie siedzę i czekam na koniec świata ale chyba się nie doczekam  bo w Tokio jest już jutro ;)  https://www.youtube.com/watch?v=M7Sfgc73-sQ

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
zgadza się, bo wobec 4 godzin różnicy to i w Kazachstanie jest już niedziela... więc przepadło:)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Dobrze, że kredytów nie nabrałam z tej okazji ;)

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io

wyprawa przemieszcza się
do Kirgistanu

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Perełka
Na lewo miejscowość Szu. To musi być jakiś znak.

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
SzuWy to skrót od Szuwary. To może dobra będzie nazwa tego forum Przystanek Szuwy ;) Myślę, iż to jest słuszna koncepcja ;))

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

da®®io
to nie są SzuWy tylko to jest miasto Szu, o nazwie zapisanej w dwóch transkrypcjach-rosyjskiej i łacińskiej-wszystkie mają taki podwójny zapis

Re: Mam interesującą zagadkę geograficzną

Wenus
Tak coś czułam, że to to ;)
12345