Mimo wszystko przepraszam

Kpt.Wojtek
Jestem przekonany, ze szufladia darrio to tylko preludium do wprowadzania jego "nowych, swietnych pomyslow".
Musi nas tylko z nimi powolutku oswajac.
Onet, gdzie byl wiecznym bywalcem "najsampierw" wprowadzil ograniczenia w awatarach. potem w tekscie do ilus tam znakow, a jeszcze pozniej, choc nie od razu wyladowalismy tutaj dzieki Szuwarowi.
Pamietam, ze darrio wtedy ciagle pisal o zasmiecaniu forum (oczywiscie przez nicki mu nieprzychylne lub wrogie, a takich ze wzgledu na swoje wizje forum mial do pelna)

I tu sie zaczyna faza 2.

Cytuje darrio:
"ja wywaliłem ten wpis kpt. dlatego że, psuł mi rozmowę z Mariolką - ja wkleiłem nocny widok Acapulco a on IRONICZNE CZARNE NIC na 3 kb o wymiarach 450×380 - dla mnie to był spam który najpierw wylądował w koszu a następnie trafił do wątku dla trolli"
Teraz moje pytanie: Czy TO forum moze pomiescic wiecej fotek niz 3 kb, i wymiarach 450x380? ;)!
Zaznaczam, ze uzywal takich zdjec duuuzo wiecej a nawet czesto sam wklejal klipy z muzyka! Zgroza!

Nawet jako pirat powinienem sie dostosowac do pewnych ogolnych wymagan.
W zwiazku z tym postaram sie odchudzic moj wizerunek na awatarze.

PS. Nie mialem zamiaru wpieprzac sie moim zdjeciem z jaskini w twoje tniutnianie z Mariolka. Przepraszam.
 (Myslalem, ze tnitniania nie lubisz bo zawsze je krytykowales na NA)

Re: Mimo wszystko przepraszam

kpt. nie udawaj że nie wiesz o czym mówię - parametry tego czarnego zdjęcia po przetworzeniu u mnie to 1,3 kb !!! o wymiarach 480x360 a więc na tym obrazku nic nie ma - awatary mają rozmiar 100×100 i ich pojemność waha się w granicach od 5 kb do 10 kb - a takie zdjecie 480×360 gdyby na nim coś było to powinno mieć min. 30 kb aż do 500 kb i więcej zależnie od szczegółów - więc nie mów, że tam był czarny widok jaskini - bo tytuł tego obrazka to default czyli być może tło - czarne tło - a z tjutlania z Mariolką nie muszę ci się tłumaczyć

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
stawiasz problem na głowie - bo czy ja określiłem jakiej wielkości zdjęcia masz wstawiać - wrzucaj sobie takie na 2 mega co mi do tego - ja takich pojemnych nie wklejam bo one zbyt dlugo się ładują przy moim słabym transferze - a tak w ogóle to zakończmy tego ping ponga

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
i mam takie pytanie-czemu zakładasz wątek na tablicy? wiedząc że on pójdzie do OFF

Re: Mimo wszystko przepraszam

i mam takie pytanie-czemu zakładasz wątek na tablicy? wiedząc że on pójdzie do OFF
Bo chce zmienic swoj awatar na szczuplejszy. Przechodze na wegetarianizm i robie to tylko dla ciebie darrio.
Powinienes moja decyzje uszanowac.

Re: Mimo wszystko przepraszam

no faktycznie - masz awatar na prawie 30 kb ze względu na dużą jego rozdzielczość, ale co mi do tego? akurat ten mój też ma ze 20 kb, a inne miały 5 kb ale przeciez nie o tym tutaj mówimy?  i teraz masz potwierdzenie obrazek na 100×100 ma prawie 30 kb - więc jak tamten miałby mieć TYLKO 1,3 KB przy rozmiarze 480×360 gdyby coś na nim było - nie ma takiej mozliwości

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
w sumie to rozumiem ten twój bunt wobec mnie - bo gdyby było odwrotnie i ty jako moderator bys mi wywalil coś z czym się bym nie zgadzał to pewnie tez bym to oprotestował, a więc spoko, bo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia

Re: Mimo wszystko przepraszam

da®®io
może wg. ciebie ta wstawka miała być dowcipna ale mnie ona nie urzekła i stąd ten konflikt
1234