Multi Forum

Dziękuję wszystkim za ciekawe propozycje nazw. Muszę przyznać, że większość proponowanych nazw mi się podobała i praktycznie każda propozycja byłaby fajną nazwą dla tego forum. Dlatego też miałem taki problem z wyborem. Początkowo chciałem zrobić ankietę, ale przy tak małej ilości osób na forum uznałem, że taka ankieta nie miałaby większego sensu. Pozwoliłem sobie więc na samowolkę i wybór nazwy: Multi Forum.

- Multi jak miliony potencjalnych tematów do rozmów.

- Multi jak sporo fajnych chwil w życiu, które przed nami.

- Multi jak multum spędzonego czasu na forach Onetu.

- Multi jak ogrom różnic w postrzeganiu swata przez ludzi.

- Multi jak wiele światopoglądów, poglądów politycznych itp.

- Multi jak wielokulturowość, jak wiele różnych kultur istnieje na świecie.

- Multi jak multiwitamina ;)

- Multi jak multikino (skojarzenie Wenus).

- Multi jak Multilotek (skojarzenie Joli).

- Multi jak Multi-kulti... (?)

Poza tym to bardzo krótka i łatwa do zapamiętania nazwa :)

Jeszcze raz dziękuje wszystkim za multum fajnych nazw! Nazwę forum uważam oficjalnie za nadaną!

Re: Multi Forum

Re: Multi Forum

da®®io
Marcin, zwróć uwagę na jedną rzecz która nie jest chyba pożadaną- bo po wpisaniu w wyszukiwarkę frazy "multi kulti" pojawi się to forum co przyciagnie tutaj hordy hejtujacych id.iotów-moim zdaniem taka nazwa nie będzie dla nas korzystna-nazwa musi być nieco mniej krzykliwa i skladać się ze słów mało uzywanych

Re: Multi Forum

Dzięki Dario za opinie. Na pewno taka nazwa ma swoje plusy i minusy. Ja jestem za tym, żeby ją zostawić eksperymentalnie np. na 3 miesiące. Jeśli sytuacja będzie rozwijała się w złym kierunku i faktycznie będzie tak jak napisałeś, to wtedy zrobimy ankietę z głosowaniem i nazwę wymienimy na inną ;)

Re: Multi Forum

na google widzę, ze takie forum mają bankowcy i także coś jest takiego związane z "totolotkiem"

Re: Multi Forum

Ale początkowo jak wpisywało się w Google nazwę "forum w trakcie remontu", to też wyskakiwały różne fora budowlane, a później forum ładnie wskoczyło na pierwsze miejsce. Zobaczymy, jak będzie w przypadku Multi Forum — forum multitematyczne. Podejrzewam, że po pewnym czasie również wskoczy na górne pozycje wyszukiwarki.

Re: Multi Forum

Wenus
Witaj Marcinie :) (kurcze, nie pamiętam czy przeszliśmy na "ty")
Fajna ta nowa nazwa  forum :)  Jednak jak wpisuję w wyszukiwarkę to wyskakuje mi całkiem co innego i wolę szukać po staremu czyli "forum w trakcie remontu". Ale to nieważne bo intryguje mnie co innego... Otóż jestem bardzo ciekawa jak powiążesz tematycznie rangi poszczególnych użytkowników?

Re: Multi Forum

da®®io
a ja bym to forum nazwał " zielona lampka " i wtedy wszyscy włączamy tę opcję-ja też:)
1234