Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Jola
Na stronce startowej Multi wcześniej dwa ptaszki i serduszka, a teraz, to nawet 3 serduszka :)))
Niech mi M. wybaczy jeśli nietakt, ale to naprawdę urocze :)
Niemniej nie ukrywam, że 3 serduszka wielce intrygują :)):P

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Jola
Zaproponuje 5, moja ulubiona liczba nieparzysta ;)

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

😀
Ok, już sobie nie żartuję, zmykam :))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Zapachniało wiosną Jolu

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus witam i tylko na chwileczkę : ) Wiesz , ze prywatnie Grey z  filmu to zodiakalny Byk , a jego patrnerka Ana to Waga ? Pozdrawiam Ciebie I Jolę detektywa , miłego dnia :))

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Nie wiem bo nie oglądałam i mało mnie to obchodzi ;) Nie wiem kim jesteś ale również pozdrawiam cieplutko :)
ps. intuicja mi podpowiada, iż jesteś kobietą...... mam rację?

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Chyba żartujesz imię mam męskie :) Pracowałem kilka lat biurko w biurko z Wagą , fajna jest :) Kobieta nie pisałaby Ci o takich rzeczach . Dlatego , tez piszę do Ciebie.

Re: Nasz Admin się zakochał :))) Cudnie!:D

Wenus
Imię może masz i męskie ale piszesz jak, za przeproszeniem, baba ;DD Bo jaki normalny mężczyzna ględzi coś o znakach zodiaku
1234 ... 7