No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
Historyczne centrum miasta, pełne zabytków ze wszystkich epok historycznych z przewagą XIX-
wiecznego historyzmu i secesji przełomu XIX i XX wieku, W 2001 roku miasto zostało wpisane na listę
światowego dziedzictwa UNESCO. Ze względu na bogactwo atrakcji należy do najchętniej odwiedzanych miast Europy.

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

to jest nasłynniejszy obiekt miasta tzw. Kolumna Zarazy

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Kawusia
Wiedeń to piękne miasto,ale nigdy nie miałam go okazji dokładnie zwiedzić.

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

tak wygląda Ratusz Miejski-trochę podobny do takiego w Brukseli

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

da®®io
ja kaw, byłem tam, ale kilkanascie lat temu- a to jest jedno ze skrzydeł Hofburgu

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

To prawda że podobny

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

michalina
Piękne,klimatyczne miastoNie byłam i pewnie nigdy nie będę ale foty śliczne

Re: No to teraz pozwiedzajmy cesarski Wiedeń:)))

Kawusia
Michalinko Wiedeń jest tak blisko nas,nie mów że nie będziesz.Ja byłam parę razy ale przejazdem ,więc nie nazwiedzałam .Ale mam obraz tego urokliwego miasta.
12345