Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Lw. odkopałem dla Ciebie ten wątek - ja w centrum bywam rzadko- w okolicy Pietryny będę w czwartek-dla nas Łodziaków to zwykłe miasto, więcej na nie narzekamy niż się nim zachwycamy - a w życiu codziennym na zabytki i atrakcje turystyczne nie mamy czasu-miło, że przyjezdni widzą Łódź w pozytywnym świetle

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

MaryLou
Dziekuje Darek,ja jutro zajrze i napisze co nazwiedzalam,bo dzis juz sen mnie obejmuje...Dobrej nocy,na razie,fajnie Cie widziec...PS. Real mistrzem:(

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
od 29 lipca do końca roku Łódź na różnych imprezach świętuje 600 lat narodzin - ja w ramach tych obchodów 2 tygodnie temu byłem na meczu żużlowym na motoarenie Orzeł Łódź

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

MaryLou
Sledze na fb "Lodz zwana pożądaniem",swienie sie bawicie na 600lecie!Pozazdroscic! Lodz pieknieje z miesiaca na miesiac..Czy juz ten glowny plan po remoncie otwarty?
1 ... 21222324