Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

po tej fabryce została tylko fasada

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Natalia
Film "Bogactwo Łodzi" (Muzeum Miasta Łodzi). Bardzo przyjemny do oglądania

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
postanowiłem włączyć do tego albumu tę ciekawą stronkę traktującą o 4 najważniejszych łódzkich świątyniach
http://blog.radek-biernat.pl/2011/03/lodz-czterech-religii/

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lwiczka9
Bardzo ciekawa rzecz..dzieki darrio, dojrzewam do odwiedzenia miasta mojej babci:) Jest jeszcze tyyyle do zobaczenia. Dziekuje Ci,ze "stanałeś" na mojej drodze i pokazujesz piekno swego miasta. Byc dumnym ze swego miasta to piekna rzecz. Nie kazdego na to stać;) Milej niedzieli! Ups,konca niedzielki:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lwiczka9
Ups,zabrzmialo powaznie o tym stanieciu na mojej drodze:))))))Spoko darrio,po prostu tak sie mowi,gdy nagle nie wiadomo skad ta Łodz do mnie przychodzi w snach..a to babcine porzadki w mojej glowie robione zwyczajnie:)))

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Łódź zgłasza swoją kandydaturę na organizatora Światowych Targów Expo 2024 w dziedzinie Tereny Zielone w miastach i ich wkomponowanie w jego infrastrukturę-Miejskie tereny zielone plucami aglomeracji miejskiej - są już fundusze i pomysły na zrealizowanie tego projektu-Ogloszenie kandydatur w marcu br.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
plany Mundialu U-20 2019 zaczynają nabierać rumieńców-realne staje się uczestnictwo Łodzi-podobno Stadion Widzewa podejmie się organizacji dwóch najwazniejszych meczów turnieju-OTWARCIA i FINAŁU tej imprezy-brawo Boniek bo to jest Jego inicjatywa
1 ... 18192021222324