Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
w miniony weekend Łódź celebrowała kolorowy radosny "Festiwal Swiatła "
Jak co roku Festiwal Światła podkreśli piękno
łódzkiej architektury. Kolorowe wizualizacje rozciągają się na ulicy Piotrkowskiej, w Parku Staromiejskim, a także we wschodniej części miasta, czyli w stronę dworca Łódź Fabryczna.
Głównym punktem na festiwalowej mapie był plac Wolności.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Witaj :) Zdziwiła mnie ilość ludzi na ulicy w czasie tej iluminacji.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
no hej, fajnie że jesteś-już myślałem, że zapomniałaś o tym  szuwarowym zakątku:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io

taki mam jeszcze kolorowy nocny obrazek z Pietryny

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Jak widzisz nie zapomniałam :)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Na żywo to musiało robić wrażenie. Widziałeś ten bajkowy świat?

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

miło mi, że jesteś:) w sumie to nie potrzebujemy tutaj kibiców-a tutaj daję stronkę z google o tym Lódzkim Festiwalu Swiateł
https://www.google.pl/search?q=lodz+festiwal+swiatla&

ps. nie widziałem tego na żywo-miałem inne sobotnie sprawy-pewnie na you tube będą jakieś filmiki
1 ... 16171819202122 ... 24