Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lwiczka9
Bardze mnie to cieszy! Uwazam ze Lodz powinna byc doceniona,brawo Boniek! Bedziesz mail super zabawe:) dobrej nocy!

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Darku,jak tu poprosic Szuwarka,aby przyniosl nam obrazek wiosenny! Wiosna astronomiczna rozpoczyna się w momencie równonocy wiosennej i trwa do momentu przesilenia letniego. W 2018 r. wiosna astronomiczna rozpoczyna się 20 marca.
A moze Ty  potrafisz? Byloby milo..:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
ja tego obrazka nie mogę zmieniać-napiszę do niego maila to pewnie zareaguje

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lwiczka9
Dziekuje i kolorowych snow ...o MS U20 in Lodz:))

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Spoko, spoko..... myślę, że Wielki Brat czuwa ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
A nie mówiłam :-)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Lwiczka9
..Ładne...takie szuwarowe...maly kwiatek z tylu i sliczne dziewczynki:)../////yyyy..wiosna drodzy panowie! a co dla Pan?:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Łódź zgłasza swoją kandydaturę na organizatora Światowych Targów Expo 2024 w dziedzinie Tereny Zielone w miastach i ich wkomponowanie w jego infrastrukturę-Miejskie tereny zielone plucami aglomeracji miejskiej - są już fundusze i pomysły na zrealizowanie tego projektu-Ogloszenie kandydatur w marcu br.
a więc Zielone Expo 2024 przyznano Łodzi-to jest sukces Prezydent Zdanowskiej-rekimendacja Regionu już jest, teraz wskazane jest poparcie Rządu bo sprawa ogólnopolska
1 ... 192021222324