Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Pogoda nie dopisała a jednak na zdjęciach widać dużo ludzi. To o czymś świadczy :) Moja koleżanka pojechała w sierpniu oglądać podobne widowisko świetlne we Wrocławiu, ponoć wrażenia niesamowite.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Wenus
Zerknęłam po łebkach, jutro na pewno obejrzę w całości :) Dobrej nocki i kolorowych, bajkowych ;)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
no to pa:) dobranoc:)

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Perełka
Co można zjeść pysznego w Łodzi?

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
Perełko, w samej Łodzi to raczej tradycja oryginalnej kuchni regionalnej zanika-owszem jadam zalewajkę, śledziówę:) czy kapustę z grochem, ale nawet nie wnikam czy to kuchnia łódzka-choć wygląda że w pewnych odmianach, tak-podaję Ci ten artykuł stanowiący pewną odpowiedź na Twe zapytanie.
http://www.smaki-i-smaczki.pl/2013/09/smaki-ziemi-lodzkiej.html?m=1
ps. o regionalnym tatarczuchu i marchewkowym cieście raczej nie słyszałem

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Perełka
Darrio podpowiem Ci - "Podróże kulinarne Roberta Makłowicza- Smak ziemi obiecanej".  Pyszny program. Macie piękne tradycje.

Zaraz zajrzę do linka, który podrzuciłeś.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

ostatnio wędrowałem przez pofabryczny zabytkowy rejon zwany " Księży Młyn " i cyknąłem takie 2 zdjęcia- tzw. fabryczne beczki Grohmana

i zabytkowa wieża remizy strażackiej
teraz to tylko mało odwiedzany zabytek, ale to poniższe zdjęcie jest z roku 1960 gdy tam tętniło fabryczne życie
1 ... 1718192021222324