Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

Łódź zgłasza swoją kandydaturę na organizatora Światowych Targów Expo 2024 w dziedzinie Tereny Zielone w miastach i ich wkomponowanie w jego infrastrukturę-Miejskie tereny zielone plucami aglomeracji miejskiej - są już fundusze i pomysły na zrealizowanie tego projektu-Ogloszenie kandydatur w marcu br.
a więc Łódź otrzymała organizację Zielonego Expo 2024-poparcie władz Regionu jest-teraz potrzebne jest takie ze strony Rządu bo to sprawa ogólnopolska

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

od kwietnia nie wiem jak poruszać się komunikacją miejską po Lodzi - jest tyle remontow ulic, przebudowy infrastruktury i zabudowy, ze poruszanie się komunikacją po miescie to istny koszmar -
Większość autobusów i tramwajów ma pozmieniane trasy. a niektóre linie zostają czasowo zawieszone az do odwołania
ps. to tylko zmiany z polowy kwietnia, a juz na następne pólrocze zapowiadane sa kolejne zamknięcia ulic

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

MaryLou
No to mnie nie pocieszyles,bo mam zamiar odwiedzic Łodz latem////

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

da®®io
LW. wyczytałem na czaciebox, ze w październiku odwiedzisz Łódź - Oceń to miasto okiem turysty bo my łodzianie jako miejscowi na wiele ciekawych miejsc w normalnym życiu nie zwracamy uwagi-Dla nas to zwykłe miasto, które nie zawsze nas zachwyca - Miłego zwiedzania z moim forumowym albumem

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

MaryLou
Z chęcia obejrze Darek,dziekuje,zapomnialam ze zrobiles album,super!  Opisze wrazenia po wyjezdzie o ile dojdzie do skutku,bo znow nas strasza falami//// Lodz zawsze chcialam zobaczyc,duzo sie tam zmienilo od...1975 roku kiedy bylam tam 1 szy i osttani moj raz...No i zainspirowal mnie blog na FB Lodzwanapozadaniem,chodzilam z nimi na spacery wirtualne po Lodzi w pandemii,czasem platne,wiec sam widzisz..:) macie teraz Festival Swiatla,tam sa piekne zdjecia i filmiki ...

Re: Zakładam tutaj album o Łodzi-proszę nie paskudzic mi tego watku !!!

MaryLou
Jeszcze raz przeczytalam ten watek po kilku latach,obejrzalam zdjecia. jeszcze powchodze w podane linki,no i powiem ,ze fantastycznie sie to oglada i czyta:)swietny watek darek,pozdrawiam Cie ! Łódz wymiata:)) Sporo ludzi z watku juz tu nie zagląda,zycie plynie,toczy sie los czlowieczy.....

Re: Nowa kopia Albumu o Łodzi.

Re: Nowa kopia Albumu o Łodzi.

MaryLou
Super,dzieki,potem obejrze,kawusia stygnie!
1 ... 2021222324