O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

tifani
I jak masz krótkie paznokcie.  Ja kształtu nie muszę korygować.  Generalne spoko paznokcie,  bez uwag.;).

Re: O czym mowia paznokcie...

Haha!...ale numery odstawiacie z ta lodówka!:))...

Re: O czym mowia paznokcie...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
No miałam ale faktycznie to jest w kółko Macieju, chociaż wygoda jest- nie powiem, bo do trzech tygodni można nosić i nic nie odpryskuje. Lakier jak dobry to tydzień maks. Nauczyłam się prace domowe robić w rękawiczkach to lakier dłużej się trzyma a przy okazji i dłonie się nie niszczą.

Re: O czym mowia paznokcie...

W tym konkretnym wypadku zachodzi pieszczenie wzajemne - ja ją pieszczę dostarczając prądu ile zechce, ona natomiast odwdzięcza się pieszcząc mnie swoim chłodem w upalne dni;)))

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
Wenus napisał/a
W tym konkretnym wypadku zachodzi pieszczenie wzajemne - ja ją pieszczę dostarczając prądu ile zechce, ona natomiast odwdzięcza się pieszcząc mnie swoim chłodem w upalne dni;)))
Taak , przypomniał mi się Nietzsche który wspomniał coś o tym że gdy wpatrujesz się w lodówkę to ona wpatruje się w ciebie (no dobra może w oryginale on coś tam o otchłani nawijał ale lodówka lepiej pasuje do kontekstu :D) . Tak więc gapiłem sie na swoją a ona nic , pogłaskałem ją to zaczęła burczeć ale grunt że nadal mrozi. W tym wszystkim tkwi jakowaś metafizyczna tajemnica ale ja to rozkminię :D

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Haha!...ale numery odstawiacie z ta lodówka!:))...
No , to jest niemalże jak zgłebianie tajemnic życia i wprowadziło mnie w filozoficzny nastrój   ;)))

Re: O czym mowia paznokcie...