O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Czerwony :-), bardzo czerwony, podobno żaden inny mi nie pasuje, a i mnie się nie nudzi :-). Lustrzankę miałam raz, do butów na jakieś wesele, widać najdrobniejsze niedoskonałości, nie dla mnie.

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nie otwiera się, spróbuj jeszcze raz.

Re: O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Dokładnie takie lustro miałam do tych butów, tylko bez ombre, nie lubię żadnych zdobień, no i kształt też wolę jak najbardziej naturalny.
U innych podobają mi się czasem rożne cuda, no ale to u innych ;-).

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
Jak pasuje ci...to dobrze ale odmiana musi byc...jest następna moda na kocie oczy
...https://goo.gl/images/9qjv61

Re: O czym mowia paznokcie...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: O czym mowia paznokcie...

Anna.
Niektóre ciekawe, jednak są tematy, w których nie podążam za modą, lubię klasykę  :-).
Miłego wieczoru.

https://youtu.be/NV2e0LXf6UM

Re: O czym mowia paznokcie...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hej :) Jak tylko wchodziła hybryda to sobie zrobiłam i non stop nosiłam przez rok. Po roku moje paznokcie były w tak opłakanym stanie, że kilka miesięcy były kruche, łamliwe i rozdwajały się. Od tamtej pory noszę tylko własne, nie za długie. Kształt mam całkiem ładny ale nie są już takie mocne jak przed hybrydą. Natomiast nigdy w życiu nie zrobiłabym sobie jakichś przyklejanych plastikowych tipsów- nie znoszę sztuczności :/