O czym mowia paznokcie...

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
hiena napisał/a
pomaluj te paznokcie...to wejdziesz do sezamu;)))...ave...
Ooo ciekawy pomysł , tylko musiałbym dobrać kolor. Czerwony odpada bo lodówka uzna że jestem zbyt ognisty i jeszcze zacznie się rozmrażać zamiast mnie zamrażać

Ave ;)

Re: O czym mowia paznokcie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
A jak:))...fuksja tez sie pewnie ladnie prezentuje...jeszcze mam reszte zlotego i kawowego lakieru...dobrze ze nie trzeba przyklejac te hybrydy i Cholera wie jeszcze co:))...

Przyznam, że ja jednak z wygody wybieram hybrydy, a kolory w zależności od samopoczucia :))), potem dobieramy strój i inne dodatki.
Preferuje jednak o odcieniu perłowym, czasem nawet metaliczne! :D
Tzn.
- perłowy róż
- perłowa czerwień
- perłowy turkus
- brzoskwiniowy bardzo lubię, ale musi być mój odcień :)
Nie to, że musi błyszczeć :))), ale jakoś źle się czuje w matowych.
Ale swego czasu głównie francuski manicure.

Aktualnie jak na zdjęciu, tylko tu jest delikatne ombre.

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2 napisał/a
To kwestia albo wielkości lodówki albo też jogicznego podejścia :D

Chyba to pierwsze, bo w jodze raczej trzeba się rozciągać! :)
Dwa metry, fiu, fiu!:D

W parach jest ciekawie, ale to bardziej ze swoim partnerem, tak myślę. ..:)

Re: O czym mowia paznokcie...

Ryo2
Jola napisał/a
Chyba to pierwsze, bo w jodze raczej trzeba się rozciągać! :)
Dwa metry, fiu, fiu!:D

W parach jest ciekawie, ale to bardziej ze swoim partnerem, tak myślę. ..:)
Jasne Joluś ale trzeba być dobrze rozciągniętym by sie umieć odpowiednio pozwijać i poskładać , wtedy można robić takie rzeczy jak ta pani z filmiku ;))

Taaak w parach. Ciekawe jakie pozycje by taka para przyjęła gdyby obojgu wpadł pomysł na ochłodzenie a lodówka była tylko jedna :D
Ale fakt , patrząc na zdjęcie to to nawet fajnie wygląda :)

PS: 194cm czyli prawie 2 metry  ;)

Re: O czym mowia paznokcie...

Jola
Ryo2 napisał/a
[...]

Reeety, nawet jeśli jakimś cudem bym się tak poplątała, to druga osoba niezbędna by mnie z powrotem rozłożyć! :D

Moja siostra dużo z tego zrobi, ale już dobre 10 lat regularnie (dwa razy w tygodniu) uczęszcza.
Dla mnie to zbyt wolne ćwiczenia!  :)
Ale "efekt wow" jak najbardziej! :)

Re: O czym mowia paznokcie...

da®®io

ta figurka też wymaga wygimnastykowania

Re: O czym mowia paznokcie...

Jola napisał/a
[...]

Mnie korci tai chi szczerze pisząc (no i qigong) . Ale wiesz , jak bym miał taką siostrę jak Twoja i pokazałaby mi co potrafi to pewnie by mnie to zainspirowało do jogi. Warto w sobie wyrobić ów "efekt wow" by potem jak się chce to wyżyć się na czymś szybszym i się przy tym nie połamać ;))

Re: O czym mowia paznokcie...

ta figurka też wymaga wygimnastykowania
Oo tak , "Romantyczny urlop z yogą dla dwojga na plaży" ;)))